بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
داماد آینده هستید و چند ماه دیگر عروسی تان است؟ در ادامه به شما خواهیم گفت چطور و با رعایت چه نکات ظریف و مهمی به پوستی سالم و شاداب و زیبا دست یابید.

نکات مهم مراقبت از پوست داماد قبل از عروسی

جشن عروسی مهمترین رویداد زندگی هر شخصی است و چه دختر و چه پسر قطعا دوست دارند در شب عروسی و در تالار عروسی یا باغ تالار عروسی شان ستاره مجلس باشند و بدرخشند و زیباترین عروس و داماد دنیا باشند!

جذابیت و داشتن ظاهری زیبا تنها مختص خانم ها نیست بلکه این روزها آقایان نیز اهمیت فراوانی به ظاهر خود مخصوصا پوست خود میدهند چراکه یکی از مهمترین و تاثیرگذاربن فاکتور ها در زیبایی ظاهر پوست انسان است، هرچه پوستی سالمتر و شاداب تر داشته باشیم قطعا ظاهر زیباتری خواهیم داشت.

۱۰ ترفند جادویی مراقبت از پوست داماد برای داشتن ظاهری جذاب در شب دامادی!

مسئله ای که در این خصوص وجود دارد این است که خانم ها میتوانند با تکنیک های مختلف آرایشی نواقص پوست خود را بپوشانند اما آقایان تمایل چندانی به آرایش کردن و کاور کردن نواقص پوست خود ندارند.

پس اگر شما نیز داماد آینده هستید بهتر است از چند ماه قبل به فکر برطرف کردن نواقص پوست خود باشید، بعله موضوع صحبت امروز ما در این مقاله از سایت سوربان مراقبت های پوستی آقایان برای شب عروسی شان است و در ادامه میخواهیم نکات و ترفند هایی مهم و جادویی برای مراقبت از پوست داماد قبل از عروسی را برایتان شرح دهیم. با ما همراه شوید.

مراقبت از پوست داماد قبل از عروسی

۱. داشتن برنامه منظم و دقیق برای پاکسازی پوست

۱۰ ترفند جادویی مراقبت از پوست داماد برای داشتن ظاهری جذاب در شب دامادی!

در گیر و دار فراهم کردن تدارکات عروسی پوست شما هر روز در معرض خطراتی است از گرد و غبار گرفته تا خطرات آفتاب و... و شما برای پاکسازی آن به یک برنامه منظم و دقیق نیاز دارید.

بهتر است ابتدا یک پاک کننده مناسب پوست خود تهیه کنید و سپس بر اساس شرایط زندگی و موارد دیگر برنامه منظمی برای به کار بردن آن ترتیب دهید، یک پاک کننده مناسب میتواند آلودگی هایی که در منافذ پوست شما نفوذ کرده است را به خوبی پاکسازی کند.

برای شوینده اصلا سمت صابون ها نروید چراکه باعث خشکی پوست شما میشود بهتر است به دنبال یک شوینده غیر صابونی متناسب با نوع پوستتان باشید برای مثال اگر پوستتان چرب و مستعد آکنه است به دنبال شوینده ای مناسب برای پوست های چرب و جوشدار باشید.

۲. داشتن تغذیه مناسب

۱۰ ترفند جادویی مراقبت از پوست داماد برای داشتن ظاهری جذاب در شب دامادی!

از تاثیری که تغذیه روی سلامت و زیبایی پوست شما میگذارد غافل نشوید باید با تغییراتی کوچک چند ماه منتهی به عروسی رژیم غذایی خود را به سمت نوشیدن آب فراوان و مصرف میوه‌ها و سبزیجات ببرید، چون با این روش به‌طور طبیعی رطوبت پوست صورت‌تان تامین و شادابی آن چندیدن برابر می‌شود. اگر پوست سالم و شادابی ندارید در این مدت باقیمانده تا روز عروسی بیشتر به غذاهایی که می‌خورید توجه کنید تا بدانید کدام ماده باعث بدتر شدن شرایط پوست شما می‌شود و اطمینان حاصل کنید که ویتامین‌های ضروری برای پوست را دریافت می‌کنید.

ویتامین ها و موادی وجود دارند که پوست صورت برای بازسازی و ترمیم و حفظ شادابی و طراوت به آن نیاز دارند باید در مورد این موارد تحقیق کرده و ضمن شناسایی آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

از طرفی همچنین شما باید در این مدت باقیمانده تا عروسی تان مصرف غذاهای چرب و فست فود را تا حد زیادی کاهش دهید چراکه این مواد تاثیر بدی روی پوست دارند و طراوت و شادابی پوست را گرفته و باعث جوش و آکنه میشوند.

۳. استفاده از ضدآفتاب را فراموش نکنید.

خیلی از آقایان متاسفانه استفاده از ضدافتاب را جدی نمیگیرند و یا از نوع مناسب آن استفاده نمیکنند این چند ماه منتهی به عروسی تان این مورد را جدی بگیرید و اصلا بدون ضدآفتاب از خانه بیرون نروید.

چراکه استفاده از ضدآفتاب یکی از اساسی ترین نیاز های پوست شما برای سلامت و شادابی است.

۴. رعایت نکات مهم قبل و بعد اصلاح

۱۰ ترفند جادویی مراقبت از پوست داماد برای داشتن ظاهری جذاب در شب دامادی!

یکی دیگر از نکات مهم در مراقبت پوست داماد قبل از عروسی رعایت نکات مهم قبل و بعد از اصلاح است . صورت خود را قبل از اصلاح به بهترین شکل با آب گرم نمدار کنید. به این ترتیب ژل اصلاح یا کرم اصلاح تاثیرش را بهتر آشکار می‌کند. در ضمن پوست و موها نرم‌تر می‌شوند. استفاده از افترشیو بعد از اصلاح مانند مصرف مرطوب‌کننده بعد از دوش گرفتن ضروری است.

چراکه بعد از حمام تمام لایه های مرده پوست برداشته شده و پوست مستعد خشک و چروک شدن است پس نیاز است برای مرطوب کردن و بازسازی سطح پوست نیاز به مرطوب کننده دارید.

نکات مهم قبل و بعد اصلاح صورت آقایان

  • هرگز از تیغ کند برای اصلاح استفاده نکنید.
  • در جهت رشد مو اصلاح کنید.
  • اصلاح را سر فرصت و با دقت انجام دهید.
  • پس از اصلاح صورت خود را با آب سرد بشویید و با حوله خشک کنید.
  • مرطوب کردن پوست بعد از اصلاح را فراموش نکنید.

۵. مراقبت از لب ها

۱۰ ترفند جادویی مراقبت از پوست داماد برای داشتن ظاهری جذاب در شب دامادی!

در چند ماه منتهی به عروسی مراقبت از رطوب و شادابی پوست لبهایتان را جدی بگیرید و از یک مرطوب کننده و بالم لب خوب استفاده کنید.

۶. روزانه ورزش کنید.

ورزش مرتب و روزانه نه تنها در سلامت جسم و بدن تاثیر دارد بلکه در سلامت و زیبایی پوست نیز تاثیر فراوانی دارد. ورزش باعث می شود تمام سموم از منافذ پوست تمیز شود چون  گردش خون در پوست بهتر انجام می شود.

۷. داشتن خواب کافی

داشتن خواب با کیفیت و کافی را فراموش نکنید چراکه تاثیر فراوانی در سلامت و زیبایی پوستتان خواهد داشت.

۸. چای سبز بنوشید.

۱۰ ترفند جادویی مراقبت از پوست داماد برای داشتن ظاهری جذاب در شب دامادی!

نوشیدن چای سبز را از سر بگیرید و ترجیحاً هر روز از آن بنوشید. چای سبز علاوه بر این‌که می‌تواند در کنار یک برنامه غذایی و ورزشی مناسب باعث کاهش وزن شما شود، با خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی که دارد می‌تواند به کاهش آکنه‌ها کمک کرده و باعث درخشش بیشتر پوست شود.

۹. لکه های پوست خود را درمان کنید.

اگر جای آکنه‌ها به صورت لک‌های قرمز بر روی پوستتان باقی‌مانده است، با پزشک دارو‌ساز خود در مورد یک دوره مصرف کوتاه مدت هیدروکورتیزون (hydrocortisone)  مشورت کنید، این ترکیب به طور چشم‌گیری می‌تواند به کاهش قرمزی‌ها کمک کند.

۱۰. از دندان هایتان غافل نشوید.

۱۰ ترفند جادویی مراقبت از پوست داماد برای داشتن ظاهری جذاب در شب دامادی!

حدود ۲ تا ۳ هفته مانده به عروسی،‌ بهتر است پيش يک دندانپزشک برويد تا دندان هایتان را با روش‌های كاملا حرفه ای و بی خطر سفيد كند، و حتی میتوانید از روش های خانگی برای سفید شدن دندان هایتان استفاده کنید.

کلام آخر

اهمیت به زیبایی و سلامت پوست برای تمام افراد مهم است حال آنکه داماد آینده باشید و چند ماه دیگر عروسیتان باشد این مهم برایتان اهمیت فراوانی خواهد یافت.

از این رو در این مقاله چند ترفند کارساز و موثر برای مراقبت از سلامت و زیبایی پوست داماد قبل از عروسی برایتان عنوان کردیم از چند ماه مانده به عروسی این نکات را در نظر بگیرید و اجرا کنید تا در عروسی تان جذاب ترین داماد باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان