بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اکسسوری های جذاب کننده استایل داماد را و مهمترین نکات انتخاب هریک را بشناسید!

لیست کامل اکسسوری های داماد و راهنمای انتخاب هریک

اکسسوری تنها مختص عروس نیست و داماد نیز برای تکمیل استایل و زیبایی ظاهر خود نیاز به اکسسوری هایی دارد برای اینکه بدانید اکسسوری های داماد شامل چه موارد ضروری و مهمی است و هنگام انتخاب این اکسسوری ها باید به چه نکاتی توجه داشت در ادامه این مطلب همراه سوربان باشید.

۸ آیتم ضروری اکسسوری های داماد + ۱۰ نکته کلیدی در انتخاب شیکترین اکسسوری های داماد

در ادامه ضمن معرفی لیست کامل اکسسوری های داماد نکاتی طلایی برای انتخاب هریک را برایتان تشریح میکنیم.

لیست کامل اکسسوری های داماد

لیست کامل اکسسوری های داماد شامل موارد زیادی است که ما در این مقاله به مهمترین و ضروری ترین این موارد اشاره میکنیم.

اکسسوری های داماد

لیست اکسسوری های داماد شامل :

  1. کمربند
  2. ساعت
  3. کراوات
  4. گیره کراوات
  5. دکمه سردست
  6. عطر
  7. جوراب

راهنمای انتخاب اکسسوری های داماد

برای انتخاب این اکسسوری های داماد باید نکات مهمی را مدنظر قرار داد در ادامه به بررسی راهنمای انتخاب هر کدام از این اکسسوری های داماد میپردازیم.

انتخاب اکسسوری های داماد

1. کمربند

۸ آیتم ضروری اکسسوری های داماد + ۱۰ نکته کلیدی در انتخاب شیکترین اکسسوری های داماد

کمربند اکسسوری ای است که در هر مکان و هر زمانی برای تکمیل استایل مردانه لازم و ضروری است برای لباس دامادی حتما باید کمربند شما چرمی باشد و همرنگ با سایر وسایل چرمی داماد باشد.

بسته به رنگ کت شلوار دامادی تان یک کمربند مشکی یا قهوه ای انتخاب کنید بهتر است کمربند انتخابی شما بافتی ظریف و یکنواخت داشته و سگک آن‌ فلزی، ساده و بدون نقش و نگار باشد. نکته آخر اینکه حتماً کمربند خود را با سایر اکسسوری‌های چرمی ست کنید.

2. ساعت داماد

ساعت مچی یکی از آن اکسسوری هایی است که در شیک شدن هرچه بیشتر استایل داماد تاثیر فراوانی دارد، در انتخاب ساعت مچی برای داماد شما با انتخاب های متنوع و زیادی رو به رو هستید اما به یاد داشته باشید که هرچه تیپ شما رسمی‌تر باشد ساعت شما نیز باید ظاهر ساده‌تری داشته باشد.

با داشتن یک ساعت مچی مناسب زیبایی استایل خود را چندیدن برابر کنید بهتر است اگر عادت به انداختن ساعت مچی دارید روی یک ساعت خوب سرمایه گذارید کنید.

معمولا ساعت های بند چرمی برای ملاقات های رسمی تر مناسب اند و ساعت های بند فلزی برای ملاقات های دوستانه و صمیمی تر.

درانتخاب ساعت مچی توجه کنید که اگر ساعت بند فلزی را انتخاب کردید رنگ و جنس فلز را با دیگر اکسسوری های فلزی تان مانند حلقه هم شکل انتخاب کنید.

3. کراوات

۸ آیتم ضروری اکسسوری های داماد + ۱۰ نکته کلیدی در انتخاب شیکترین اکسسوری های داماد

یکی از ضروری ترین اکسسوری های داماد کراوات است در انتخاب کراوات بهتر است رنگ کراوات خود را مکمل رنگ پیراهن خود انتخاب کنید به این صورت کهاگر رنگ پیراهن روشن است کراوات تیره بزنید و بالعکس. اگر پیراهن شما تک رنگ و ساده است باید از کراوات طرح دار استفاده کنید اما در صورتی که پیراهن راه راه یا چهارخانه پوشیده اید به دنبال یک مدل تک رنگ و ساده باشید.

برای انتخاب کراوات می توانید طرح و رنگ کلاسیک را انتخاب کنید که با هر کت و شلواری همخوانی داشته باشد و بتوانید بعداً آن را با لباس های دیگرتان بپوشید.

برای فصل پاییز بهترین گزینه می تواند کراوات پشمی با طرح راه راه یا چهارخانه باشد. این نوع کراوات جدای از اینکه بسیار محبوب و پرکاربرد است گلوی شما را از سرمای پاییزی محافظت خواهد کرد.

یک آیتم راحت و به روز دنیای مد کراوات باریک است اگر کت و شلوار اسلیم (slim) بر روی اندام شما جلوه خوبی دارد، استفاده از یک کراوات پهن هم می تواند برای شما مناسب باشد. اما اگر قد و هیکل شما طوری است که کت و شلوار آزاد برایتان مناسب تر است، شاید بهتر باشد که به کراوات های معمولی و پهن فکر کنید.

4. گیره کراوات

۸ آیتم ضروری اکسسوری های داماد + ۱۰ نکته کلیدی در انتخاب شیکترین اکسسوری های داماد

در استایل های رسمی غربی گیره کراوات یکی از اصلی ترین آیتم های استایل محسوب میشود از این جهت کراوات برای پوشش های کشورهای غربی یک اکسسوری نیست اما اکسسوری های مخصوص به خود را دارد مانند گیره کراوات، زنجیر کراوات یا سنجاق کراوات که هر کدام را در شرایط خاصی می‌توان استفاده کرد.

در این بین گیره کراوات رایج ترین نوع اکسسوری کراوات محسوب میشود این گیره کمک میکند که دو بخش جلویی و عقبی کراوات به هم و به پیراهن متصل باقی بماند و هنگامیکه که در فضای باز و در مقابل جریان باد هستید ظاهر مرتب‌تری داشته باشید.

به علاوه این گیره ظاهر داماد را شیکتر و به روزتر نشان میدهد بهترین رنگ برای گیره کراوات طلایی و نقره ای است رنگ نقره ای با کت شلوار مشکی هماهنگی بیشتری دارد.

5. دکمه سردست

اگر پیراهنتان رسمی با سردست فرانسوی است استفاده از دکمه سردست ضروری است برای استفاده از آن حتما باید پیراهن سفید یا کرم به تن داشته باشید. رنگ دکمه با لوازم فلزی تان ست باشد. مثلا اگر کمربند با سگک فلزی نقره ای دارید، دکمه سرآستین را هم نقره ای بردارید.

رنگ نقره ای دکمه سر دست در مقایسه با دیگر رنگ ها رواج بیشتری دارد چراکه با هر رنگ کت شلواری همخوانی دارد و همچنین رنگ آن نیز در اثر سایش کمتر آسیب میبیند.

6‌. عطر

۸ آیتم ضروری اکسسوری های داماد + ۱۰ نکته کلیدی در انتخاب شیکترین اکسسوری های داماد

اکسسوری فقط شامل وسایل و تجهیزات نمیشود رایحه و عطر شما نیز جزو اکسسوری های شماست و باید علاوه بر خوش بویی و خوش عطری با استایل شما همخوانی داشته باشد.

7. دستمال جیبی

این اکسسوری مردانه می تواند به استایل شما رنگ، بافت یا طرح متفاوتی ببخشد. اگر کت و شلوار دامادی شما طرح و رنگ ساده ای دارد، این دستمال جیبی می تواند جلوه زیباتری به آن ببخشد. سعی کنید رنگ و طرح های متفاوتی را امتحان کنید. طرح های چهارخانه یا گینگام در رنگ های اصلی و غلیظ می تواند گزینه ی مناسبی باشند.

دستمال جیبی چون برخلاف کراوات بخش عمده ای از استایل شما را در بر نمیگیرد میتوانید گزینه های جدیدتری را امتحان کنید و قواعد را زیر پا بگذارید.

8. جوراب

آخرین اکسسوری داماد که میخواهیم معرفی کنیم جوراب است این اکسسوری قطعا در کمد همه آقایان پیدا میشود هیچوقت تاثیر جورابتان را بر روی استایلتان نادیده یا دست کم نگیرید.

برای انتخاب جوراب برای استایل دامادی لازم است رنگ آن با رنگ کفشتان یکی باشد.

کلام آخر

لیست اکسسوری های داماد و نکات مهم در انتخاب هر یک را برایتان برشمردیم با توجه و دقت به این نکات میتوانید بهترین و شیکترین استایل را برای شب دامادی خود داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان