بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
عکس لو رفته از عروسی بهنوش بختیاری ۱۵ سال پیش با آرایش به سبک دهه شصت و لباسی ساده و بدون تجملات را در ادامه ببینید.

عکسی جالب از بهنوش بختیاری در روز عروسی اش مربوط به ۱۵ سال پیش

بهنوش بختیاری بازیگر دوست داشتنی و پرکار کشورمان چندی پیش عکسی از خود در روز عروسی اش با لباس عروس و میکاپی ساده استوری کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار کرفت، در ادامه این مطلب از سوربان این عکس زیر خاکی که مربوط به ۱۵ سال پیش و روز عقد بهنوش بختیاری است را ببینید.

عکس زیر خاکی لو رفته از بهنوش بختیاری در شب عروسی اش (۱۵ سال پیش) با دماغ عمل نکرده!

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در محله مهرآباد جنوبی تهران متولد شد.

این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد.

بهرام بختیاری پدر خانم بازیگر اصالت بختیاری دارد و اشرف خانم مادر ایشان اهل تهران است. بهنوش بختیاری و پدرش در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شده اند.

ازدواج بهنوش بختیاری

عکس زیر خاکی لو رفته از بهنوش بختیاری در شب عروسی اش (۱۵ سال پیش) با دماغ عمل نکرده!

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند.

همسر بهنوش بختیاری

محمدرضا آریان از نویسنده و کارگردانهای کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی ندارد. او در آثاری همچون سریالهای ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قرمزی و سروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین طی یک مراسم ساده زندگی مشترک خود را آغاز کردند. خانم بازیگر بارها در مصاحبه های خود گفته است:

مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر، پوشیدن لباس عروس و حتی رفتن به آرایشگاه راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

عکس عروسی بهنوش بختیاری

عکس زیر خاکی لو رفته از بهنوش بختیاری در شب عروسی اش (۱۵ سال پیش) با دماغ عمل نکرده!

سخن پایانی

در این مطلب نگاهی داشتیم به عکس عروسی بهنوش بختیاری بازیگر توانمند و دوست داشتنی کشورمان که خود این عکس را استوری کرده بود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان