بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ازدست‌دادن عزیزان بخش دردناکی از گذر عمر است که انسان‌ها در طول زندگی خود، به‌ناچار با آن روبه‌رو می‌شوند. قرار گرفتن در چنین شرایطی به دلیل استرس زیاد و شدت غم و اندوه، ممکن است تصمیم‌گیری‌ها و هماهنگی کارها را برای نزدیکان فرد درگذشته دشوار کند. برگزاری مراسم ختم در رستوران یکی از مناسب‌ترین راهکارها برای این شرایط است تا خانواده‌ها بتوانند بدون نگرانی در مورد نحوه برگزاری مراسم، سوگواری کرده و غم عمیق دل خود را کمی کاهش دهند. از آن‌جا که برگزاری مراسم ختم و بزرگداشت عزیز از‌دست‌رفته در رستوران آداب خاص خود را دارد، خوب است پیش از انتخاب مکان، با ویژگی‌های رستوران مناسب مراسم ختم آشنا شوید. در ادامه به شما می‌گوییم که بهترین رستوران برای مراسم ختم کدام است

 

بهترین رستوران برای برگزاری مراسم ختم

سالن‌های اختصاصیِ رستوران‌کافه‌های ارکیده با اجرای تم سفارشی؛ محیطی شایسته برای برگزاری مراسم ختم

ویژگی‌های رستوران مناسب مراسم ختم

انتخاب یک رستوران مناسب مراسم ختم مهم‌ترین اصل برگزاری یادبودی درخور و مناسب برای فرد درگذشته است. هرچه این رستوران دارای فضای مناسب‌تر، امکانات بهتر و غذاهای متنوع و خوش‌طعم‌تر باشد، خیال شما در مورد نحوه پذیرایی از مهمانانتان راحت‌تر خواهد بود. فراموش نکنید که پذیرایی نیکو از مهمانان مراسم ختم در واقع احترام به عزیز سفر کرده است و باعث شادی روح او خواهد شد. اگر به دنبال انتخاب بهترین رستوران برای چنین مراسمی هستید، حتما رستوران‌کافه‌های ارکیده را در نظر داشته باشید. هر یک از شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده در نقاط مختلف تهران و شهرهای مختلف ایران این آمادگی دارند تا به بهترین شکل، شریک غم شما بوده و از مهمان‌هایتان پذیرایی کنند.

خدمات رستوران‌کافه‌های ارکیده برای برگزاری مراسم ختم

وقتی صحبت از برگزاری مراسم در رستوران به میان می‌آید، بسیاری از افراد بلافاصله به یاد رستوران‌کافه‌های ارکیده می‌افتند. این مجموعه، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را به بهترین رستوران برای مراسم ختم یا سایر مراسم تبدیل می‌کند. به جز اعتبار رستوران و دسترسی آسان به شعب آن، سایر خدمات رستوران‌کافه‌های ارکیده برای مراسم ختم عبارتند از:

 

بهترین رستوران برای برگزاری مراسم ختم

سالن‌های عمومیِ رستوران‌کافه‌های ارکیده؛ محیطی شایسته برای برگزاری مراسم ختم

سالن‌های عمومی و اختصاصی با ظرفیت‌های متنوع

هر یک از شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده از سالن‌های عمومی و اختصاصی مختلف با ظرفیت‌های متنوع تشکیل شده‌اند. شما می‌توانید بر اساس تعداد مهمان‌ها و شرایط خود، هر یک از این سالن‌ها را رزرو کرده و بقیه کارها را به تیم حرفه‌ای این مجموعه بسپارید.

منوی متنوع

تنوع غذاها در منوی رستوران‌‌کافه‌های ارکیده را می‌توان مهم‌ترین ویژگی این رستوران در برگزاری مراسم دانست. بنابراین مهمان‌های شما می‌توانند بر اساس سلیقه و ذائقه خود، از منوی کامل این رستوران، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، پیش‌غذاها، سالادها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهند.

تم، فضاسازی و پشتیبانی مراسم

نحوه چیدمان و فضاسازی مراسم ختم در مقایسه با جشن‌ها یا جلسات کاری، کاملا متفاوت است و رنگ‌های خاص، هماهنگی و طراحی فضا به شکلی آرامش‌بخش را در بر می‌گیرد. از آن‌جا که احتمالا نزدیکان فرد درگذشته از نظر روحی شرایط مناسبی برای آماده‌سازی و انتخاب تم مناسب و... ندارند، اعضای حرفه‌ای میزبانان ارکیده این بخش از کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

 

بهترین رستوران برای برگزاری مراسم ختم

اجرای تم سفارشی؛ مناسب مراسم ختم در رستوران‌کافه‌های ارکیده

نحوه پذیرایی

انتخاب نحوه پذیرایی از مهمانان در مراسم ختم یکی از دغدغه‌های وابستگان در شرایط روحی سخت است. شما می‌توانید با هماهنگی قبلی یکی از انواع پذیرایی که شامل سلف‌سرویس، تک‌پرس یا دیس‌پس می‌باشد را در رستوران‌کافه‌های ارکیده انتخاب کرده و با خیال راحت پذیرایی شایسته از مدعوین را به میزبانان مجرب ارکیده بسپارید. فراموش نکنید که این کار تنها با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است.

اجرای موسیقی زنده

نوای موسیقی، آرامش‌بخش روح انسان‌ها است و نمی‌توان معجزه آن را در آرامش بازماندگان و مهمانان حاضر در مراسم ختم نادیده گرفت. در مجموعه رستوران‌کافه‌‌های ارکیده، انواع موسیقی سنتی و کلاسیک به صورت زنده اجرا می‌شود. ضمنا شما می‌توانید هماهنگی‌های لازم برای اجرای گروه موسیقی مورد نظر خود را هم انجام دهید.

پارکینگ اختصاصی

پارکینگ اختصاصی مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده با گنجایش بالا، بهترین شرایط را برای محافظت از خودروهای مهمانان مراسم دارند. فراموش نکنید که دسترسی به پارکینگ یکی از مهم‌ترین اصل‌ها برای انتخاب بهترین رستوران برای برگزاری مراسم ختم است. وجود پارکینگ نه‌تنها باعث امنیت خودروها و آسایش مهمان‌های شما خواهد بود، بلکه مانع از ایجاد مزاحمت خودروها برای همسایه‌های رستوران می‌شود.

 

بهترین رستوران برای برگزاری مراسم ختم

محیط شکیل و زیبای رستوران‌کافه‌های ارکیده؛ مناسب برای برگزاری مراسم ختم

تجهیزات الکترونیکی

رستوران‌کافه‌های ارکیده امکان برگزاری مراسم ختم به هر شکلی را فراهم کرده‌اند. اگر قصد دارید در طول مراسم، بخشی از تصاویر و خاطرات صوتی یا تصویری خود با عزیز از‌دست‌رفته را مرور کنید، می‌توانید از تجهیزات صوتی و تصویری سالن‌های این مجموعه کمک بگیرید. این تجهیزات مدرن به شما امکان می‌دهند تا با خیال راحت مراسم خود را به شکلی نیکو برگزار کرده و یاد و خاطره‌ای ماندگار از فرد درگذشته در ذهن مهمانان مراسم باقی بگذارید.

رزرو رستوران برای برگزاری مراسم ختم در ارکیده

برای رزرو میز و یا برگزاری مراسم ختم و یادبود عزیزان در ارکیده و استفاده از سالن‌های اختصاصی مجموعه، لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین با ورود به سایت نیز می‌توانید فرم رزرو مراسم را تکمیل و ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ یا شماره شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده تماس بگیرید.

 

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

۱

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

۰۲۶-۳۴۱۲۲

۲

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

۰۲۶-۳۴۱۲۳

۳

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

۰۲۱-۶۵۲۵۱۶۱۶

۴

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

۰۲۱-۸۸۸۸۵۳۰۰

۰۲۱-۵۷۳۶۵

۵

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

۰۱۱-۵۴۶۱۲۲۱۲

۶

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

۰۱۳-۴۵۶۴۴۴۸۰

۷

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

۰۲۱-۷۲۱۴۶

۸

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

۰۲۱-۷۹۳۹۷

۹

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

۰۲۱-۷۸۷۱۹



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان