بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
چطور میتوانید داماد را به مشارکت در برنامه ریزی عردسی تشویق کنید؟

چگونه داماد را به شرکت در برنامه ریزی عروسی و انجام وظایفش تشویق کنیم؟

گاهی دیده شده داماد ها به دلیل استرسی که برای عروسی خود دارند کمی در انجام وظایف مربوطه کم کاری میکنند اما باید بدانید قرار نیست تمام کارهای مربوط به برنامه ریزی عروسی را خانواده عروس و خود عروس انجام دهند و این برنامه ریزی و انجام کارها باید دو طرفه باشد.

در ادامه این مقاله از سایت سوربان راهکارهایی را برای شما ارائه میدهیم که بتوانید به کمک آن داماد را برای مشارکت در کارهای عروسی و برنامه ریزی عروسی تشویق کنید.

۸ ترفند طلایی برای پررنگ کردن نقش داماد در برنامه ریزی عروسی

ترفند هایی برای افزایش نقش داماد در برنامه ریزی عروسی

۱. برنامه ریزی برای ماه عسل را به او بسپارید.

یکی از بهترین ترفند ها برای تشویق داماد برای شرکت در برنامه ریزی عروسی این است که برنامه ریزی برای ماه عسل را به او بسپارید با اینکار او میتواند توانایی هایش را به شما نشان دهد، وقت خود را به خوبی مدیریت کند و احساس مفید بودن داشته باشد.

۲. به استعداد ها و قابلیت های او توجه ویژه داشته باشید.

اگر همسرتان در کاری استعداد دارد و حرفه ای است حتما از آن قابلیت او در کارهای برنامه ریزی عروسی بهره ببرید برای مثال به او بگویید : عزیزم تو قدرت بیان خوبی داری کارهای مذاکره با مدیریت تالار عروسی یا باغ تالار عروسی، مزون لباس عروس، آتلیه عروس و... را تو انجام بده.

۳. انتخاب لباس و اکسسوری را به او بسپارید.

۸ ترفند طلایی برای پررنگ کردن نقش داماد در برنامه ریزی عروسی

یکی دیگر از وظایفی که داماد میتواند به خوبی از عهده آن برآید انتخاب سبک و فرم کلی مراسم است بنابراین، شناخت سبک مراسم و انتخاب کت و شلوار مناسب برای آن می‌تواند یکی از وظایف مهم داماد باشد.

۴. انتخاب موسیقی را به سلیقه آقای داماد بگذارید.

میتوانید از همسر خود بخواهید مجموعه ای از بهترین موسیقی های مورد علاقه جفتتان را تهیه و ترتیب پخش هرکدام را نیز مشخص کند میتوانید از این مجموعه آهنگ ها به عنوان جایگزین دیجی استفاده کنید یا بخشی از مراسم را به پخش این موزیک ها اختصاص دهید.

۵. مدیریت کلی مراسم را به عهده داماد بگذارید.

مسئولیت مدیدیت کای جشن عروسی را به همسرتان بسپارید اگر قرار است کیک عروسی را خود به عروسی بیاورید از او بخواهید هماهنگی های لازم را انجام دهد، و یا در صورتی که عاقد باید به سالن عقد یا محضر عقد بیاید ترتیب ایاب ذهاب و مدیریت زمانبندی حضور او را بر عهده همسرتان بگذارید.

میتوانید از همسر خود بخواهید که از محل تهیه غذا و عملکرد خدمه جشن، که توسط برگزارکننده هماهنگ می‌شوند، اطمینان حاصل کند. هماهنگی با عکاس و فیلم‌بردار نیز از دیگر وظایف اوست.

۸ ترفند طلایی برای پررنگ کردن نقش داماد در برنامه ریزی عروسی

۶. از داماد بخواهید برای سرگرم کردن مهمانان برنامه داشته باشد.

از همسر خود بخواهید با همکاری دوستانش برای گرم کردن مجلس و سرگرم کردن مهمانان برنامه هایی ترتیب دهند. امروزه اکثر عروسی ها با یک برنامه از قبل تعیین شده برگزار میشوند و اغلب مهمانان پس از مدتی از مراسم خسته شده و تالار را ترک میکنند اما ترفند های زیادی برای خلق سرگرمی های جدید و ایجاد یک عروسی به یادماندنی و شاد وجود دارد میتوانید با خیالی آسوده لین مسئولیت را به داماد و دوستانش بسپارید.

۷. انتخاب شام عروسی نیز میتواند مسئولیت داماد باشد.

اگر همسرتان خوش غذاست و در انتخاب غذا سلیقه خوبی دارد میتوانید انتخاب منوی شام تالار و تنقلات روی میز مهمانان را به او بسپارید.

۸. آخرین پیگیری ها را به او بسپارید.

برای مدیریت بهتر مراسم و برگزاری یک جشن بی نقص و زیبا از همسر خود بخواهید فهرستی از پیگیری های روز جشن شامل آخرین صحبت ها و هماهنگی ها با تالار عروسی، باغ تالار عروسی، باغ عروسی، آتلیه عروس، مزون لباس عروس، آرایشگاه عروس، گلفروشی و.... را به همراه شماره تلفن مربوط به هر بخش را تهیه کرده و در روزهای پایانی موکول به جشن تک تک این موارد را با یک تماس پیگیری مجدد کند.

۸ ترفند طلایی برای پررنگ کردن نقش داماد در برنامه ریزی عروسی

سخن پایانی

وظایف و مسئولیت های داماد در برگزاری جشن عروسی بسیار زیاد و سنگین اند منظور از این مقاله این نبود که داماد ها از انجام وظایف خود سرباز میزنند اما گاهی دیده شده است داماد به خاطر استرسی که برای مراسم دارد برخی وظایف مهم خود را فراموش میکند و یا نمیداند در برنامه ریزی مربوط به مراسم عروسی چه کارهایی را باید انجام دهد.

از این رو در این مقاله ما راهکارهایی را ارائه دادیم که با کمک آن میتوانید داماد را به مشارکت در برنامه ریزی عروسی تشویق کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز