بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
"حالا چی بپوشم؟" اولین سوال خانم ها بعد از دعوت شدن به عروسی و هر مهمانی دیگری! برای انتخاب لباس برای رفتن به عروسی انتخاب های زیادی پیش روی شماست اما ما در ادامه به شما خواهیم گفت برای رفتن به عروسی چه لباس هایی را اصلا نباید بپوشید.

لباس هایی که نباید در عروسی دیگران پوشید

قطعا شما نیز این چند وقت به عروسی های زیادی دعوت شدید چراکه با تمام شدن ماه های محرم و صفر فصل عروسی ها رونق گرفته، هنگامی که میخواهیم به عروسی برویم خوب با قوانین نانوشته لباس پوشیدن در عروسی دیگران آشنا شویم و بدانیم پوشیدن چه لباس هایی در عروسی درست نیست و نشانه بی کلاسی است.

اگر میخواهید بدانید در عروسی دیگران چه لباس هایی را نباید پوشید و پوشیدن چه لباس هایی در عروسی دیگران اشتباه است با ما در این مقاله از سایت سوربان همراه شوید.

در عروسی این ۱۱ لباس را نپوشید که نشانه بی کلاسی‌ست!

نباید های انتخاب لباس برای عروسی

۱. سفید نپوشید.

حتما بارها و بارها این نکته را شنیده اید که تنها کسی که در شب عروسی باید سفید بپوشد عروس است حواستان باشد در هنگام انتخاب لباس برای عروسی دیگران ترجیحا سمت لباس های تماما سفید نروید به یاد داشته باشید اگر می‌خواهید رنگی نزدیک به سفید بپوشید از رنگ‌های خنثی می‌توانید به راحتی استفاده کنید.

۲. از رنگ لباس ساقدوش ها برای لباس خود استفاده نکنید.

سعی کنید از پوشیدن رنگ‌هایی که ساقدوش‌ های عروس و داماد قرار است در عروسی بپوشند دوری کنید تا در عروسی با ساقدوش ها اشتباه گرفته نشوید. برای اطلاع از این موضوع میتوانید از عروس یا یکی از ساقدوش ها بپرسید تا از تم رنگی موردنظر عروس و جشن مطلع شوید . همچنین میتوانید برای جلوگیری از هماهنگ شدن با تم جشن و لباس ساقدوش ها لباس طرحدار را انتخاب کنید ، چراکه اکثر ساقدوش‌ها از لباس‌هایی بدون طرح و با رنگ‌های ثابت استفاده می‌کنند.

۳. با توجه به فصل عروسی لباس خود را انتخاب کنید.

در عروسی این ۱۱ لباس را نپوشید که نشانه بی کلاسی‌ست!

یکی از مهمترین نکات در انتخاب لباس برای عروسی توجه به فصل برگزاری عروسی است اگر عروسی در فصل های سرد سال است میتوانید از لباس های شیک و گرم زمستانی برای استایل خود انتخاب کنید و اگر عروسی در بهار است بهتر است پارچه های گلدار و طرح های بهاری را برای انتخاب لباس برای عروسی خود اولویت قرار دهید.

برای تابستان اگر می‌خواهید از لکه‌های عرق دور حلقه‌ی آستین دوری کنید، به پارچه‌های نازک و الیاف طبیعی فکر کنید. در حقیقت بهترین پارچه‌ها برای فصل بهار و تابستان پارچه‌ها‌ی ابریشمی، پنبه و کتان هستند که بهترین دوست پوست شما هستند.

برای پاییز، باید رنگ‌های جواهری را بیرون بیاورید؛ رنگ‌های پاییزی (مانند مسی، طلایی، سبز و قهوه‌ای) که به زیبایی در فصل پاییز در هماهنگی با پوست شما می‌درخشند.

۴. لباس پفدار نپوشید.

یکی از نباید های مهم لباس پوشیدن در عروسی این است که شما به عنوان مهمان نباید لباس پف دار بپوشید بهتر است اجازه دهید تنها عروس لباس پفی به تن کند و در مجلس متفاوت باشد، پوشیدن لباس پف دار توسط مهمانان جلوه زیبایی نخواهد داشت پس بهتر است که آن را در جشن عروسی نپوشید.

۵. لباس مجلسی قدیمی را دور بیاندازید.

در عروسی این ۱۱ لباس را نپوشید که نشانه بی کلاسی‌ست!

برای اینکه به عنوان مهمان در عروسی دیگران ظاهر شوید هنگامی که کمد لباستان را برای انتخاب لباس برای رفتن به عروسی زیر و رو میکنید اصلا سمت لباس های مجلسی قدیمی که دمده شده و دیگر کسی آنها را نمیپوشد، نروید.

۶. لباس مجلسی بیش از حد باز نپوشید.

پوشیدن لباس های مجلسی بیش از حد باز نیز اصلا توصیه نمیشود.

۷. از استایل های خیلی راحت و کژوال نیز بپرهیزید.

حتی اگر به نوعی از مراسم عروسی دعوت هستید که تم پوشیدن لباس، لباس ساده‌تر و راحت‌تر است اما باز هم حواستان باشد لازم نیست خیلی ساده و کژوال لباس بپوشید. هرچه باشد شما به جشن عروسی دعوت هستید و باید ظاهری رسمی و زیبا داشته باشید. به این معنی که پوشیدن زیرپوش، شلوارک، شلوار جین و تی‌شرت ممنوع است. اگر مجبور هستید بین خیلی ساده پوشیدن یا خیلی زیادی پوشیدن یکی را انتخاب کنید، همیشه بهتر است بیش از حد پوشیده باشید.

۸. اگر لباس پوشیدن برای عروسی تم خاصی دارد از آن تم پیروی کنید.

اگر از تم جشن و لباس پوشیدن در عروسی خبر دارید و یا هنگام دعوت شما را از تم عروسی باخبر کردند بهتر است به گونه‌ای لباس انتخاب کنید که متناسب با فضای جشن عروسی و تم عروسی باشد نه جشن‌های شبانه و دوستانه.

در عروسی این ۱۱ لباس را نپوشید که نشانه بی کلاسی‌ست!

۹. از پوشیدن لباسی که جلب توجه میکند، خودداری کنید.

حتی اگر تم مراسم عروسی زرق‌وبرق و رنگ‌های شارپ باشد باز هم حواستان باشد از افرادی که ازدواج می‌کنند پیشی نگیرید. طرح‌ها و رنگ‌های جسورانه قطعاً مشکلی ندارند اما مطمئن شوید که بیش از اندازه توجه‌ها را به سمت شما جلب نمی‌کنند. شاید بین لباسی که برای مهمانی‌های شبانه می‌پوشید و لباسی که برای جشن عروسی انتخاب می‌کنید تفاوت چندانی وجود نداشته باشد اما باید حواستان باشد تا توجه زیادی را به سمت خود جلب نکنید.

۱۰. لباس پر زرق و برق و پولک دار را انتخاب نکنید.

درست است که برای حضور در عروسی باید خوشتیپ بود اما توجه داشته باشید که قرار نیست همه‌ی چشم‌ها به سمت شما باشد و همه توجه ها به شما جلب شود. پس به جای پولک‌های زیاد، سراغ جنس‌های دیگری مانند پارچه‌های چین‌دار، تور یا پلیسه بروید تا ظاهری چشم‌نواز داشته باشید، اما به معنای واقعی کلمه براق نباشید.

۱۱. مخالف دستورالعمل های عروسی لباس نپوشید.

اگر عروسی دارای تم خاصی است و لباس پوشیدن در آن نیز باید از تم عروسی و دستورالعمل های خاصی پیروی کند بهتر است قبل از انتخاب لباس از دستورالعمل های پوشش در عروسی و تم عروسی باخبر شوید تا خلاف دستورالعمل ها لباس نپوشید.

در عروسی این ۱۱ لباس را نپوشید که نشانه بی کلاسی‌ست!

کلام آخر

انتخاب لباس برای رفتن به جشن عروسی همیشه یکی از دغدغه های مهم مهمانان خصوصا خانم هاست و تا به یک جشن عروسی دعوت میشوند اولین سوالی که به دنبال جواب برایش هستند این است که : "حالا چی بپوشم؟"

انتخاب لباس برای جشن عروسی شاید کمی چالش برانگیز باشد در این میان چند ممنوعه مهم در انتخاب لباس برای عروسی وجود دارد که در انتخاب لباس برای عروسی باید آنها را نیز در نظر بگیرید و بدانید لباس هایی که نباید در عروسی پوشید چه لباس هایی هستند.

ما در این مقاله به چند مورد مهم در این باره اشاره کردیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز