بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای روز فرمالیته چی ببریم؟ در ادامه کاملترین لیست وسایل و لوازم مورد نیاز فرمالیته عروسی را ببینید.

لیست کامل وسایل و اکسسوری های مورد نیاز عکاسی فرمالیته

عکاسی فرمالیته بهترین زمان برای خلق تصاویر و ایده هایی است که دوست دارید اصولا برای داشتن عکاسی فرمالیته عروس جذاب لازم است تا با لیست وسایل مورد نیاز برای فرمالیته عروس آشنا شوید.

با وجود این وسایل و موارد مورد نیاز برای عکاسی فرمالیته میتوانید عکس ها و کلیپ فرمالیته جذاب و دلنشینی داشته باشید ما در این مقاله از سایت سوربان میخواهیم شما را لیست وسایل مورد نیاز عکاسی فرمالیته عروسی آشنا کنیم.

لیست کامل وسایل مورد نیاز فرمالیته عروسی و 10 نکته که نباید فراموش کنید!

پس همراه ما باشید تا بهترین لیست تهیه اکسسوری عکاسی فرمالیته را ببینید.

لیست وسایل مورد نیاز فرمالیته عروسی

برای اینکه به سوال برای فرمالیته چی ببریم؟ پاسخ دهیم ابتدا باید تم فرمالیته شما مشخص باشد اما به طور کلی میتوان گفت دسته گل، تور، جواهرات، کلاه، عینک آفتابی، چتر، ریسه‌های نورانی، بادکنک و شمع و… از جمله مهمترین وسایل لازم برای فرمالیته عروسی است.

برای اینکه فرمالیته عروسی شما به نحو احسنت انجام شود به چند مورد مهم و ضروری احتیاج دارید که در روز فرمالیته عروسی باید همراهتان باشد.

لباس اصلی

ممکن است قصد داشته باشید در روز فرمالیته از لباس اصلی مراسم خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که شما با یک چالش اساسی روبرو هستید، به خصوص اگر لوکیشن انتخابی شما صخره های ساحلی، جنگل و فضای باز باشد. برای این کار به سبک میکاپ و مدل موی خود نیز توجه داشته باشید تا تغییرات زیبایی در آلبوم شما ایجاد شود. اگر محدودیت مالی نیز ندارید از لباس های مجلسی شیک و رسمی هم می توانید استفاده کنید.

لیست کامل وسایل مورد نیاز فرمالیته عروسی و 10 نکته که نباید فراموش کنید!

لباس اسپرت

یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز برای عکاسی فرمالیته انتخاب لباس مناسب است. عکاسی فرمالیته عروس با سایر سبک ها متفاوت است. هر چند عروس و داماد در روز فرمالیته از سبک های متفاوت میکاپ و لباس استفاده می کنند، اما به هر حال عنصر زیبایی و ظرافت رابطه یک عروس و داماد باید در ژست های عکاسی آن ها مشخص شوند. در حقیقت عکس های فرمالیته باید نمایی از تعامل حقیقی عروس و داماد را به نمایش بگذارند. اگر قصد دارید لباس اسپرت بپوشید بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. رنگ های مکمل برای لباس اسپرت جزو بهترین گزینه ها برای عکاسی فرمالیته عروسی محسوب می شوند.
  2. شوار جین، پیراهن و انواع تیشرت برای آقایان مناسب تر است.
  3. دوچرخه سواری، سوارکاری، ایستادن وسط صخره ها و خوابیدن روی چمن در فضاهای طبیعی جزو پرطرفدارترین ژست های عکاسی روز فرمالیته به شمار می روند.
  4. از مهمترین موارد در انتخاب لباس برای فرمالیته عروسی این است که لباسی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی داشته باشید.
  5. برخی از زوج ها ترجیح می دهند، از لباس های هماهنگ و ست استفاده کنند. این موضوع یک موضوع سلیقه ای است و به فضای انتخابی زوج های جوان وابسته است. بهتر است در این زمینه به پیشنهادات عکاس نیز توجه داشته باشید.
  6. باید توجه داشته باشید که رنگ لباس تان مناسب باشد و با ژست های عکاسی که قرار است بگیرید تناسب کامل داشته باشد.
  7. رنگ لباس در زیبایی عکاسی روز فرمالیته، نقش مهمی دارد. زیباترین و جذاب ترین رنگی که بهتر است آن را انتخاب کنید باید با فصل برگزاری فرمالیته شما متناسب باشد.
  8. اگر ساحل دریا را برای لوکیشن عکاسی فرمالیته انتخاب کرده اید سعی کنید لباس هایی با رنگ تیره بپوشید که با رنگ دریا ایجاد تضاد می کند و جذابیت فوق العاده ای به عکس ها می بخشد.
  9. انتخاب لباس فرمالیته باید با شرایط جوی لوکیشن متناسب باشد. اگر قرار است عکس برداری خود را در کویر انجام دهید لباس متناسب با آب و هوای محل عکاسی را انتخاب کنید.

ریسه های نورانی

زوج هایی که میخواهند روز فرمالیته عکس های جذاب تری بگیرند، می توانند از ریسه های نورانی استفاده کنند. ریسه هایی که با طرح های گوناگون در بازار به فروش می رسند، باعث زیبا شدن عکس های فرمالیته می شوند. چتر، دیوار و دسته گل عروس جزو بهترین فضاهایی هستند که با استفاده از این ریسه ها می توانید آن ها را تزئین کنید.

لیست کامل وسایل مورد نیاز فرمالیته عروسی و 10 نکته که نباید فراموش کنید!

استفاده از بادکنک ها برای جذابتر کردن عکس ها و کلیپ فرمالیته

ممکن است در بیشتر عکس های فرمالیته دیده باشید که از بادکنک برای جذاب شدن فضا استفاده می شود. بادکنک های هلیومی، بادکنک های رنگی و بادکنک های فویلی جزو وسایل مورد نیاز روز فرمالیته هستند. به طور معمول عکس های جذاب و فانتزی را به وسیله بادکنک ها می توانید ثبت کنید. به طور معمول این بادکنک ها در فروشگاه های لوازم تولد به فروش می رسند.

تاج گل برای عروس

استفاده از تاج گل یکی از وسایل مورد نیاز روز فرمالیته است که استایل عروس را جذاب تر می کند. با انتخاب تاج گل خلاقانه بر روی مو عروس، می توانید استایلی هماهنگ و رویایی با فصل ایجاد کنید.

کلاه

استفاده از کلاه یکی از جذاب ترین و خاص ترین اکسسوری های لازم در عکاسی فرمالیته است. این اکسسوری ها زیبایی حیرت انگیزی برای عروس ایجاد می کنند. اگر انتخاب کلاه درست انجام شود، عکس های بی نظیری در عکاسی فرمالیته ثبت خواهند شد.

لیست کامل وسایل مورد نیاز فرمالیته عروسی و 10 نکته که نباید فراموش کنید!

چتر سفید

چتر سفید یکی از وسایل مورد نیاز برای روز فرمالیته است که کاربرد زیادی دارد. با استفاده از چتر عکس های بی نظیری ثبت می کنید. برای ثبت عکس های جذاب فرمالیته، چترهای شفاف و بی رنگ گزینه مناسبی به شمار می روند.

دستکش توری و سفید

دستکش های توری و سفید برای عکاسی روز فرمالیته مناسب هستند. در چنین شرایطی، استفاده از این نوع دستکش ها می توانند تصاویر را زیباتر و جذاب تر نشان دهند.

حافظه جانبی اضافی و باتری زاپاس

عکاسی فرمالیته معمولا در آتلیه برگزار نمی شود. به خصوص اگر عروس و داماد ساحل دریا را انتخاب کنند. به همین خاطر عکاسان ماهر و حرفه ای باید یک دوربین یا باتری زاپاس و حافظه اضافی با خود به همراه داشته باشند تا با هیچ مشکلی روبرو نشوند.

لیست کامل وسایل مورد نیاز فرمالیته عروسی و 10 نکته که نباید فراموش کنید!

تجهیزات نورپردازی

استفاده از سیستم نورپردازی، یکی از اصلی ترین تجهیزات و وسایل مورد نیاز روز فرمالیته است. با استفاده از تجهیزات نورپردازی به خصوص در آتلیه ها و لوکیشن های بسته، امکان نورپردازی مناسب برای تهیه تصاویر با کیفیت از سوژه امکان پذیر است.

کلام آخر

همانطور که گفتیم دانستن لیست کامل وسایل لازم برای فرمالیته عروسی باعث میشود تا فرمالیته عروسی بی عیب و نقص انجام شود از این رو در این مقاله سعی کردیم کاملترین لیست واسایل مورد نیاز فرمالیته عروسی را برایتان شرح دهیم امیدواریم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز