بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
ساقدوش عروسی مازیار لرستانی کیست؟ آیا مازیار لرستانی داماد شده؟ در ادامه همراه ما باشید تا ببینیم جریان ساقدوش عروسی مازیار لرستانی چیست و آیا او داماد شده است.

ساقدوش عروسی مازیار لرستانی لو رفت!

ساقدوش عروسی مازیار لرستانی کیست؟ آیا مازیار لرستانی داماد شده؟ در این مطلب از سوربان همراه ما باشید تا ببینیم جریان ساقدوش عروسی مازیار لرستانی چیست و آیا او داماد شده است.

ساقدوش عروسی مازیار لرستانی لو رفت! آیا مازیار لرستانی داماد شد؟!

این روزها کلیپی از جشن تولد مازیار لرستانی که در پردیس سینمایی چهارسو با حضور مردم و جمعی از هنرمندان برگزار شد دست به دست میشود که در این کلیپ محمدرضا علیمردانی صداپیشه، خواننده و بازیگر مطرح ایرانی ایرانی خطاب به ماریار لرستانی میگوید :

" به خدا خودم ساقدوشت میشم
زنده باشم پای حرفم وایسم
شاید دوست داشتی بگم ولی من با عشق این رو عنوان کردم."

در ادامه نگاهی به بیوگرافی و زندگینامه این دو هنرمند بزرگ کشورمان خواهیم داشت. و سپس کلیپ این قسمت از صحبتهای محمدرضا علیمدانی در تولد مازیار لرستانی را با هم میبینیم.

بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار صالحی لرستانی متولد ۲۶ مهر ۱۳۴۵ در تهران اصالتاً خرم‌آبادی و هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان اهل ایران است.

مازیار (شهره) لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ و همچنین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فیلمنامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ بوده‌است.

لرستانی، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ از تغییر جنسیت خود خبر داد و نام مازیار را برگزید. این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی بازیگر، صداپیشه و خواننده محبوب کشورمان 11 خرداد 1355 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دارای مدرک کارشناسی تئاتر و بازیگری است و یکی از چهره های سرشناس دنیای هنر در عرصه دوبله و صداپیشگی است.

محمدرضا علیمردانی در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد و چهار خواهر و یک برادر دارد.

ساقدوش مازیار لرستانی


دانلود ویدیو

به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز