بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
فیلم هولناک تیراندازی کودکی 3 ساله به شکم پدرش در مراسم عروسی!

کودکی که پدرش را کشت و عروسی ای که تبدیل به عزا شد!

در جهان عرب تیراندازی در عروسی رایج و به عنوان یک رسم شناخته میشود، به تازگی در یک عروسی کودکی با شلیک گلوله به شکم پدرش باعث مرگ او شد در ادامه این مطلب از سوربان فیلم تکان دهنده این اتفاق را ببینید.

فیلم هولناک شلیک گلوله توسط کودک به شکم پدرش و عروسی ای که عزا شد!

رسم تیراندازی در عروسی و عزا از کجا آمده؟

درباره ریشه تیراندازی در مراسم عزا و عروسی، بسته به هر منطقه دلایل مختلفی مطرح می‌شود. عده‌ای معتقدند این رسم در گذشته با هدف اطلاع‌ رسانی انجام می‌شده ‌است. یکی از بزرگان قوم یا کسی که مهارت تیراندازی‌اش زبانزد بوده، ازطریق شلیک گلوله به دیگران خبر می‌داده‌ که جشنی یا عزایی برپا شده‌ است.

نظر دوم می‌گوید در بعضی از اقوام منشأ آن را باید در آیین «کُتل‌بندی» جست‌ وجو کرد. وقتی شخصیت مهمی از دنیا می‌رفته، بازماندگان طی مراسمی «کتل» بر پا و تفنگ‌ها را به ‌نشانه سوگواری بر اسب کتل آویزان می‌کرده‌اند. این رسم همچنان در بعضی شهرها در مراسم عزاداری مذهبی اجرا می‌شود.

دیدگاه سوم معتقد است تیراندازی در جشن‌ها راهی برای ابراز شادمانی مثلا از تولد نوزاد پسر یا ازدواج فرزند بوده‌ و در سایر مراسم، روشی برای ابراز ارادت به ‌شمار می‌رفته که به ‌افتخار فرد صاحب مراسم انجام می‌شده‌ است.

هرچه هست، می‌دانیم این رسم از زمان‌های دور تا الان دوام آورده‌، به ‌رغم آن‌ که افراد زیادی کشته یا مجروح شده‌اند و باعث دعواهای قبیله‌ای فراوانی شده‌ است.

فیلم شلیک گلوله توسط کودک به شکم پدرش


دانلود ویدیو

به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز