بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در صورت نارضایتی مشتری از خدمات تالار و عدم تعهد او در اجرای وظایفش میتوان به صورت کاملا قانونی به 2 روش از تالار عروسی مربوطه شکایت کرد.

نحوه و مراحل شکایت از تالار عروسی و باغ تالار عروسی

بهتر است بدانید هنگامی که موارد ذکر شده در قرارداد تالار عروسی و باغ تالار عروسی برآورده نشود و از سوی مسئول مربوطه رعایت نشود شما میتوانید درصدد شکایت از تالار برای دفاع از حق و حقوق خود بربایید. در این مقاله از سایت سوربان میخواهیم مراحل شکایت از تالار عروسی را برایتان شرح دهیم برای اطلاع از چگونگی و مراحل شکایت از تالار و باغ تالار در ادامه همراه ما باشید.

2 روش شکایت از تالار عروسی و باغ تالار عروسی + بررسی 3 مورد تخلف تالار ها

گاهی ممکن است اختلافاتی بین مشتری و مدیریت تالار به دلیل عدم انجام درست وظایف و موارد ذکر شده در قرارداد تالار پیش بیاید که در اینصورت آگاهی از چگونگی شکایت از تالار و باغ تالار اهمیت فراوانی دارد.

بهتر است قبل از پرداختن به مراحل شکایت از تالار و باغ تالار بدانید چه مواردی در تالار ها شکایت محسوب میشود.

در تالار ها چه مواردی تخلف محسوب میشوند؟

طبیعتا عمل نکردن به وعده و قول و قرار های ذکر شده در قرارداد تالار باعث نارضایتی مشتری و در نهایت ممکن است کار به شکایت هم برسد شاید این مورد را خودتان تجربه کرده باشید و یا در اطرافیانتان دیده باشید که به شما هشدار میدهند برای انتخاب تالار و باغ تالار دور فلان مورد را خط بکشید چراکه اصلا پایبند به قول و قرار های خود نیست!

پس قبل از رزرو تالار و باغ تالار بهتر است وظایف تالار ها و همچنین موارد تخلف آنها را بدانید تا اگر موردی پیش آمد به راحتی بتوانید برای گرفتن حق و حقوق خود شکایت کنید.

  • دریافت وجه اضافه و بیشتر از نرخ تعیین شده

هنگام عقد قرارداد با تالار بهتر است تمام شرایط و ظوابط را به دقت مطالعه کنید تا اگر مورد مبهمی در قراردادتان بود حتما از آنها بخواهید آن را به طور کامل و واضح توضیح دهند تا بعدها دچار مشکل و اختلاف نشوید.

گاها دیده شده که تالار ها برای ارائه خدمات اضافی و بیشتر هزینه ای بیشتر از آنچه در قرارداد ذکر شده دریافت میکنند که این یک مورد تخلف برای تالار و باغ تالار محسوب میشود در صورت بروز چنین مشکلی میتوانید از آنها شکایت کنید و تخلف آنها را به ثبت برسانید.

2 روش شکایت از تالار عروسی و باغ تالار عروسی + بررسی 3 مورد تخلف تالار ها

  • رعایت نکردن قوانین مربوط به کنسلی

یکی از مهمترین موارد تخلف تالار ها عدم رعایت قوانین مربوط به کنسلی تالار هاست در صورت بروز این مشکل نیز میتوان اقدام به شکایت از تالار کرد.

  • عدم رعایت موارد مهم بهداشتی

از دیگر عوامل مهم که میتوان به خاطر آن از تالار مورد نظر شکایت کرد عدم توجه و رعایت نکات بهداشتی و تخلف در این مورد است چراکه هر تالاری موظف است که با دقت و حساسیت بالا به رعایت نکات بهداشتی پرداخته و سلامت تمامی کارکنان و مهمانان مجلس را در اولویت قرار دهد.

شکایت از تالار عروسی

برای شکایت از تالار های عروسی و پذیرایی دو روش وجود دارد یکی از این روش ها مراجعه حضوری به مراکز مربوطه برای درج شکایتتان است. و روش دیگری شکایت غیرحضوری از تالار مربوطخ است که در ادامه به توضیح جامع هر یک میپردازیم.

2 روش شکایت از تالار عروسی و باغ تالار عروسی + بررسی 3 مورد تخلف تالار ها

نحوه شکایت حضوری از تالار عروسی

برای شکایت حضوری از تالار عروسی یا باغ تلار عروسی بهتر است اگر یکی از موارد بالا که تخلف محسوب میشوند را مشاهده کردید باید به صورت حضوری به دفتر اتحادیه تالارها مراجعه کنید و به صورت کتبی شکایت خود را علیه تالار ذکر و ثبت کنید. با اقدام به این کار شکایت شما در زمان کوتاهی مورد بررسی قرار میگیرد و در صورت تایید، طبق قوانین با تالار متخلف برخورد خواهد شد.

نحوه شکایت غیر حضوری از تالار عروسی

برای ثبت شکایت از تالار های عروسی حتما نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مربوطه نیست گاهی به دلیل مشغله کاری، مسافت طولانی، درگیری های پس از ازدواج و... امکان مراجعه حضوری به مراکز مربوطه و ثبت شکایت از تالار عروسی برای شما وجود ندارد در این صورت میتوانید به وبسایت اتحادیه تالار ها مراجعه کرده و شکایت خود را آنلاین ثبت کنید.

کلام آخر

در انتها ضمن تشکر از همراهی شما امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد در این مقاله ما در مورد موارد تخلف تالار ها و نحوه شکایت از آنان را برایتان توضیح دادیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان