بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
استرس عروس برای شب عروسی امری طبیعی است با ما در ادامه همراه شوید تا توصیه هایی در خصوص این شب مهم را برایتان شرح دهیم.

توصیه هایی کاربردی برای عروس خانم ها مختص شب اول عروسی

استرس و اضطراب شب عروسی برای عروس خانم ها امری طبیعی و معمول است یکی از دلایل عمده این استرس نگرانی در مورد ظاهر و نوع لباس پوشیدن است که البته برای خانم ها در تمام طول زندگی امری مهم و حیاتی است اما در شب عروسی این استرس و اضطراب دوچندان خواهد شد.

در این صورت عروس خانم ها از چند هفته قبل از عروسی به دنبال یافتن لباس عروس رویایی خود از این مزون به آن مزون خواهند گشت و لبلس عروس های متعددی پرو میکنند.

در شب عروسی توصیه های زیادی در رابطه با آرایش و نحوه لباس پوشیدن وجود دارد که ما امروز و در این مقاله از سایت سوربان ۱۰ تا از مهمترین نکات شب عروسی را برایتان جمع آوری کرده ایم تا بتوانید با به کارگیری این توصیه ها یک رویایی و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

شب عروسی و 10 توصیه کاربردی که کسی به شما نگفته است!

۱۰ توصیه مهم شب عروسی برای عروس خانم ها

۱. یک رنگ موی مناسب انتخاب کنید.

در شب عروسی از جمله عوامل مهمی که اهمیت بالایی دارد انتخاب رنگ مو برای عروس خانم هاست در این مورد حساسیت و دقت کافی به خرج دهید برای اینکار میتوانید از نظر میکاپ آرتیست خود نیز بهره ببرید اصولا رنگ موهای فانتزی برای شب عروسی کاربرد چندانی ندارد و بهتر است یک رنگ موی ساده انتخاب کنید.

۲. آرایشتان باید متناسب با رنگ پوستتان باشد.

شب عروسی و 10 توصیه کاربردی که کسی به شما نگفته است!

تناسب رنگ پوست و آرایشتان اهمیت بسزایی دارد و یکی از مهمترین نکات شب عروسی برای عروس خانم هاست برای مثال اگر پوست شما تیره است یا به اصطلاح سبزه هستید بهتر است سراغ کرمپودر های خیلی روشن نروید و کرم پودرهایی که با رنگ پوست شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

برای کسانی که پوست سبزه دارند استفاده از کرمپودر های رنگ روشن حالت غیرطبیعی و مصنوعی به صورتشان میدهد در نتیجه ممکن است در مهمترین شب زندگیتان ظاهر نامطلوبی به شما بدهد.

۳. از آرایش غلیظ بپرهیزید.

آرایش غلیظ و ناخن های بلند در سال های گذشته بسیار مد بود و یکی از معیارهای زیبایی عروس خانم ها به شمار میرفت اما امروزه سبک آرایش لایت و سبک طرفداران زیادی پیدا کرده چراکه چهره ای زیبا و طبیعی به عروس خانم میبخشد.

در نتیجه یکی از توصیه های مهم شب عروسی برای عروس خانم ها استفاده از آرایش سبک و طبیعی است تا در مهمترین شب زندگیتان بدرخشید.

۴. از مواد آرایشی باکیفیت استفاده کنید.

شب عروسی و 10 توصیه کاربردی که کسی به شما نگفته است!

مراسم عروسی ساعت ها طول میکشد و این آرایش و میکاپ شماست که ساعت ها روی پوست صورت شماست پس در نتیجه استفاده از مواد آرایشی باکیفیت اهمیت بالایی دارد.

پس هم برای حفظ سلامتی و هم حفظ زیبایی‌تان از آرایشکرتان بخواهید از باکیفیت ترین مواد آرایشی برای میکاپ شما استفاده کند.

۵. ابرو های طبیعی داشته باشید.

پهنای ابرو های شما باید متناسب با نوع آرایش و ظاهر چشمانتان باشد سالهای پیش ابروهای خیلی نازک مد بود و الان ابرو های پهن اما نکته ای که اهمیت دارد این است که ابرو های بیش از حد پهن و پر به شما را زیباتر نخواهد کرد.

از این رو بهتر است از آرایشگر خود بخواهید ابرو های شما را بیش از باریک یا پهن نکند چشم و ابرو نقطه عطف چهره شماست پس در شب عروسی باید زیباترین باشد.

۶. در صورت استفاده از لنز، از کیفیت آن مطمئن شوید.

شب عروسی و 10 توصیه کاربردی که کسی به شما نگفته است!

اگر دوست دارید شب عروسی خود لنز بگذارید بهتر است در وهله اول با آرایشگر خود مشورت کنید چون ممکن است رنگ لنزی که مد نظر شماست خیلی به سبک آرایشتان نیاید، در وهله دوم از کیفیت و سلامت لنز ها قبل از استفاده مطمئن شوید.

همچنین اگر اولین بارتان است که میخواهید لنز بگذارید بهتر است چند روز مانده به عروسی آنها را در چشمانتان بگذارید و تست کنید تا مطمئن شوید حساسیت و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

۷. از کفشی راحت استفاده کنید.

اگر خیلی بل کفش پاشنه بلند میانه خوبی ندارید و زیاد از این مدل کفش در طول زندگی استفاده نکردید هیچگاه سراغ کفش هایی با پاشنه های خیلی بلند برای عروسی نروید و کفش هایی با پاشنه کوتاهتر انتخاب کنید تا در طول مراسم بیش از خسته نشوید و در شب عروسی خود سرحال و پرانرژی باشید.

۸. مدل موی مناسبی انتخاب کنید.

شب عروسی و 10 توصیه کاربردی که کسی به شما نگفته است!

یکی دیگر دز توصیه های مهم شب عروسی برای عروس خانم ها انتخاب بهترین مدل مو است قطعا شما در مراسمات مختلف مدل های موی متنوعی را امتحان کردید و به این موضوع که کدام مدل بیشتر به چهره‌تان می‌آید واقفید.

پس با توجه به این مسئله و سلیقه و همچنین نظر میکاپ آرتیستتان بهترین مدل مو را برای شب عروسی خود برگزینید.

۹. انتخاب لباس عروس زیبا و مناسب

مطمعنا انتخاب لباس عروس یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت های عروسی برای عروس خانم هاست بنابر این باید با توجه به نکات انتخاب لباس عروس یک لباس عروس مناسب و زیبا برای خود انتخاب کنید.

۱۰. در خرید و پر کردن چمدان عروس دقت زیادی به خرج دهید.

یکی از مهمترین مراحل عروسی برای عروس خانم ها تهیه و پر کردن چمدان لباس است در این چمدان لباس های متنوعی مانند : لباس راحتی، لباس خواب، لباس مجلسی و... قرار میگیرد پس یکی از توصیه ها برای عروس در شب عروسی این است که در خرید و پر کردن چمدان لباس نهایت دقت و سلیقه را به خرج دهند.

کلام آخر

شب عروسی یکی از پراسترس ترین شب های زندگی هر دختری است یکی از محکم ترین علل این استرس نگرانی هایی بابت ظاهر و لباس است که ما در این مقاله سعی کردیم نکات و توصیه های مهمی در رابطه با شب عروسی برای عروس خانم های عزیز ارائه کنیم. سپاس از همراهی شما...



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز