بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سالن عقد روباز چه ویژگی ها و آپشن هایی دارد؟ در ادامه به توضیح مفصل شاخصه های بارز یک سالن عقد روباز پرداختیم.

سالن عقد روباز چه ویژگی هایی دارد؟

جشن عقد از مهمترین و خاطره انگیزترین مراسمات قبل از عروسی است خیلی از عروس و داماد ها این روزها علاقه دارند که جشن عقد خود را در سالن عقد فضای باز برگزار کنند اما قبل از تصمیم نهایی در این مورد بهتر است با ویژگی های مهم سالن عقد روباز آشنا شوند.

از این رو در ادامه این مقاله از سایت سوربان قرار است به بررسی مهمترین ویژگی های سالن عقد روباز بپردازیم و برای شما عزیزان شرح دهیم که یک سالن عقد فضای باز چه شاخصه هایی دارد.

10 آپشن برتر سالن عقد روباز ✔️ مهمترین ویژگی های سالن عقد فضای باز

ویژگی های بارز سالن عقد روباز

برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را در خصوص محل برگزاری مراسم عقدتان بگیرید بهتر است به ویژگی های سالن عقد روباز که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد دقت داشته باشید.

۱. شرایط آب و هوایی

از مهمترین ویژگی های سالن عقد روباز توجه به شرایط آب و هوا است چراکه عدم توجه به این نکته ممکن است حتی باعث شود نتوانید مراسم عقد خود را برگزار کنید پس لازم است قبل از رزرو سالن عقد روباز حتما از شرایط آب و هوایی آن روز اطلاعات کافی داشته باشید.

۲. کفپوش های سالن عقد روباز را چک کنید.

شاید خیلی از شما از میزان تاثیر کف پوش های سالن عقد روی کیفبت برگزاری مراسم عقد مطلع نباشید البته که این زیبایی نباید به هر قیمتی تمام شود درست است که کفپوش های چم مصنوعی زیبا هستند اما فقط کافی است کمی خیس شوند تا جشن را به کام مهمانانتان تلخ کنند.

10 آپشن برتر سالن عقد روباز ✔️ مهمترین ویژگی های سالن عقد فضای باز

۳. سفره عقد

شاید بگویید همین که مراسم عقد در سالن روباز برگزار میشود کافی است اما باد بدانید که دکوراسیون و زیبایی سفره عقد نیز تاثیر فراوانی روی زیبایی مراسم شما خواهد داشت پس به آن توجه ویژه داشته باشید و ساده از کنارش نگذرید.

۴. دکوراسیون شیک سالن عقد روباز

داشتن دکوراسیون و دیزاین شیک سالن عقد روباز یکی دیگر از ویژگی های مهم سالن عقد روباز است قطعا میدانید که هرچه دکوراسیون سالن عقد روباز شیک تر و زیباتر باشد فیلم و عکس های زیباتری خواهید داشت.

۵. تیم تشریفات حرفه ای

احترام به مهمانان باید اولویت شما برای برگزاری جشن عقد در سالن عقد روباز باشد پس سالنی را برگزینید که تیم تشریفات حرفه ای و کاربلد داشته باشد تا از مهمانان به خوبی پذیرایی کنند و آنها هیچ احساس کمبودی نداشته باشند.

۶. دیزاین جذاب جایگاه ویژه عروس و داماد

10 آپشن برتر سالن عقد روباز ✔️ مهمترین ویژگی های سالن عقد فضای باز

معمولا دیزاین جایگاه ویژه عروس و داماد در سالن عقد روباز به نسبت سالن های سرپوشیده شیک تر و زیباتر است پس سالن عقد فضای بازی را انتخاب کنید که یک جایگاه ویژه عروس و داماد با دیزاین خاص و شیک داشته باشد نتیجه این تصمیم را در فیلم و عکس های جذابتان خواهید دید!

۷. پارکینگ اختصاصی

داشتن پارکینگ اختصاصی برای رفاه حال مهمانان از مهمترین ویژگی های سالن عقد روباز است چراکه اصلا پسندیده نیست که مهمانان در طول مراسم به خاطر نبود پارکینگ دائم فکرشان درگیر ماشینشان باشد و از جشن عقد شما لذت نبرند!

طبیعتا شما نیز دوست ندارید مهمانانتان به خاطر پیدا کردن جای پارک معطل شوند و دیر به مراسم شما برسند.

۸. وجود آتش بازی

یکی از ویژگی های بسیار مهم سالن عقد روباز این است که در مواقع خاص امکان استفاده از آتش بازی و ساخت صحنه شگفت انگیز و زیبا را دارید. آتش بازی در بخش های مختلف مراسم مثلاً زمانی که عروس جواب بله را می دهد یا در زمان های که عروس و داماد با هم می رقصند و عروس می چرخد یا لحظات احساسی آهنگ یکی از قسمت های جذاب برگزاری مراسم عقد در سالن روباز است.

10 آپشن برتر سالن عقد روباز ✔️ مهمترین ویژگی های سالن عقد فضای باز

۹. کیفیت غذا

اگر مراسم عقد شما با پذیرایی شام یا ناهار همراه است باید سالنی را انتخاب کنید که آشپز با تجربه و کاربلدی دارد و نکات بهداشتی را نیز به خوبی رعایت می کند. چراکه اگر طعم غذا بد باشد یا بهداشت رعایت نشود، مطمئناً این شمایید که جلوی مهمانانتان خجالت زده خواهید شد.

البته منظور اصلاً این نیست که چندین نمونه غذا در منو بگذارید و برای تنوع غذایی سخت بگیرید، شما می توانید از یک یا دو غذای باکیفیت سفارش بدهید.

۱۰. عکاس و فیلم بردار اختصاصی

برخی از سالن های عقد فضای باز خودشان عکاس و فیلم بردار اختصاصی برای مراسم دارند که در این صورت دیگر نیازی نیست که شما جداگانه برای عکاس و فیلم بردار هزینه کنید و زمان بگذارید. این موضوع هم باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما می شود و هم استرس شما را برای انتخاب فیلم بردار کم می کند.

کلام آخر

در این مقاله ما به بررسی مهمترین ویژگی های سالن عقد روباز پرداختیم و شاخصه های برتر یک سالن عقد فضای باز را با هم بررسی کردیم ، حال که این ویژگی ها را میدانید راحت تر میتوانید برای انتخاب محل برگزاری مراسم عقد تصمیم بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز