بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
کارت عروسی شما نشان دهنده شخصیت شماست چراکه سلیقه شما در نوع، ظاهر و متن کارت مشخص میشود از این رو بهتر است ویژگی های یک کارت عروسی خوب و با کیفیت را بدانید.

ویژگی های بهترین کارت عروسی

بعد از برگزاری جشن عقد یا نامزدی عروس و داماد به دنبال تدارکارت جشن عروسی میروند یکی از این تدارکات انتخاب و سفارش کارت عروسی است کارت عروسی بزار و نمادی است که شما با به وسیله آن تعدادی از اقوام، دوستان و آشنایان خود را که دوست دارید در جشن عروسی شما باشند را دعوت میکنید.

اما برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید لازم است تا ویژگی های یک کارت عروسی مناسب و ایده آل را بدانید امروز و در ادامه این مقاله از سایت سوربان قصد داریم مهمترین ویژگی های یک کارت عروسی خوب و مناسب را بیان کنیم با ما تا انتها همراه شوید.

7 ویژگی مهم یک کارت عروسی عالی و ایده‌آل

یک کارت عروسی عالی این مشخصات را دارد

۱. استفاده از فونت مناسب

شاید این نکته خیلی مهمی به نظر نرسد اما استفاده از فونت مناسب در زیبایی و خوانا بودن متن کارت عروسی بسیار کمک کننده است.

فونت کارت عروسی انتخابی باید دارای نوع و مقدار رنگ مناسب و همچنین اندازه مناسب ( نه خیلی درشت نه خیلی ریز) باشد.

۲. متن زیبا و دلنشین

از دیگر ویژگی های یک کارت عروسی خوب استفاده از یک متن ساده و زیباست متن انتخابی شما نباید سنگین و غیرقابل فهم باشد یک متن ساده و در عین حال جذاب را انتخاب کنید چراکه هنگام انتخاب کارت عروسی متن های آماده زیادی را برای انتخاب ، در اختیار شما قرار میدهند.

7 ویژگی مهم یک کارت عروسی عالی و ایده‌آل

۳. جنس با کیفیت و خوب

انتخاب کارت عروسی با جنس با کیفیت و خوب نیز یکی از معیارهای مهم انتخاب کارت عروسی است چراکه اگر متریال کارت از کیفیت لازم برخوردار نباشد، ممکن است متن روی آن به خوبی دیده نشود. همچنین ممکن است نوشته روی کارت با یک خراش کوچک یا کمی خیس شدن پاک شود و کارت کاملاً آسیب ببیند. حتی ممکن است طرح زیبایی روی کارت داشته باشید اما به دلیل جنس بد کارت این زیبایی و ظرافت آنطور که باید دیده نشود.

۴. زمان و مکان عروسی به درستی مشخص باشد.

شاخصه دیگری که یک کارت عروسی عالی باید از آن برخوردار باشد این است که زمان و مکان دقیق برگزاری جشن عروسی به طور واضح روی کارت درج شده باشد تا مهمانان دچار سردرگمی برای پیدا کردن محل یا دانستن زمان برگزاری جشن نشوند.

7 ویژگی مهم یک کارت عروسی عالی و ایده‌آل

۵. قیمت مناسب

از دیگر شاخصه های یک کارت عروسی برتر داشتن قیمت مناسب است البته کارت عروسی ها با توجه به مدل، جنس، رنگ، طرح و... قیمت های متنوعی دارند اما یک کارت عروسی خوب قیمتی متناسب با ظاهر و جنس خود دارد.

۶. مراحل سر هم کردن راحت

یک کارت عروسی خوب باید به راحتی سر هم و تکمیل شود تا زمان زیادی برای اتمام این کارت عروسی ها از شما نگیرد پس بهتر است کارت عروسی را انتخاب کنید که به راحتی سرهم و تکمیل شود.

۷. طراحی زیبا

امروزه کارت های عروسی در طرح و مدل و رنگ های بسیار متنوعی در بازار عرضه میشوند داشتن طرحی زیبا و جذاب یک ویژگی کارت عروسی مناسب است چراکه طراحی و رنگ کارت عروسی نشان دهنده سلیقه و شخصیت شماست.

همچنین بهتر است طرح و رنگ کارت عروسی با تم و سبک عروسی متناسب باشد.

7 ویژگی مهم یک کارت عروسی عالی و ایده‌آل

کارت عروسی به عهده کیست؟

از از دغدغه ها و سوالاتی که در انتخاب و سفارش کارت عروسی ممکن است ذهم عروس و داماد و خانواده ها را درگیر کند اسن است که هزینه کارت عروسی به عهده کیست!

در رابطه با این موضوع باید بگوییم برای پرداخت هزینه های خرید کارت عروسی میتوانید توافق کنید در برخی مناطق خانواده عروس به تعداد مهمانان خود کارت عروسی تهیه کرده و خانواده داماد نیز به همین صورت و به تعداد مهمانان خود کارت عروسی تهیه میکنند در برخی مناطق دیگر نیز تمام هزینه های خرید کارت عروسی به عهدا داماد و خانواده داماد است.

کلام آخر

ویژگی های بهترین کارت عروسی را در این مقاله خواندید همانطور که میدانید کارت های عروسی تنوع بالایی دارند و حین انتخاب ممکن است گیج شوید و نتوانید بهترین کارت عروسی را برای مراسم عروسی خود برگزینید پس با توجه به ویژگی هایی که در این مقاله بیان کردیم میتوانید بهترین و باکیفیت ترین کارت عروسی را انتخاب کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز