بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
این اشتباهات استایلی چاق نشونت میده!

این اشتباهات استایلی چاق نشونت میده!

اشتباهات استایل همان انتهاب های نادرستی در استایل هستند که شما را چاق تر از آنچه هستید نشان میدهد.

خوب است بدانید اشتباهات رایجی در استایل و مد وجود دارند که شما را چاق تر نشان میدهد خصوصا اگر کمی اضافه وزن داشته باشید این مسئله برایتان بیشتر اهمیت پیدا میکند چراکه باید از انجام این اشتباهات پرهیز کنید تا چاق تر از آنچه هستید نشان ندهید.

اما نگران نباشید در این مقاله از سایت سوربان میخواهیم اشتباهات استایل که شما را چاق تر نشان میدهد را برایتان بازگو کنیم با پرهیز از این اشتباهات نه تنها چاق تر نشان نمیدهید بلکه لاغرتر هم دیده میشوید.

این 8 اشتباه استایلی چاق نشونت میده!

مهمترین اشتباهات استایل که شما را چاق نشان میدهد

صنعت مد و استایل دائما در حال تغییر و تحول و به روز شدن است. بعد از توجه به ترندها و سبک‌های جدیدی که در هر فصل ظاهر می‌شوند، می‌توان بیشتر به این موضوع پی برد. اگر همیشه با ترندهای مد پیش می‌روید، از اکسسوری و لباس‌هایی استفاده کنید که بهترین استایل ممکن را برای شما ایجاد می‌کنند.

متأسفانه خیلی از افراد هنگام ایجاد استایل ناخواسته مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که آنها را چاق نشان می‌دهد. در ادامه این مطلب، ما به برخی از رایج‌ترین اشتباهات استایلی که می‌تواند شما را چاق تر نشان دهد، اشاره خواهیم کرد و راهکار های جلوگیری از آن‌ها را توضیح می‌دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

لباس اور سایز چیست؟

اورسایز اصطلاحی است که به لباس هایی که ۳ ۴ سایز بزرگتر از سایز دقیق شماست اطلاق میشود این روزها پیراهن‌های اورسایز یکی از محبوب‌ترین لبا‌س‌ها در دنیای مد و فشن محسوب می‌شوند.

وقتی استایل با لباس‌های اورسایز را امتحان می‌کنید، همه چیز به تناسب میان این لباس‌ها بستگی دارد تا استایل زیبا داشته باشید که شما را چاق تر نشان ندهد و یا استایل شما را شلخته نشان ندهد.

از این رو باید قواعد آن را بدانید و رعایت کنید در ادامه مهمترین قواعد پوشیدن لباس اورسایز را برایتان شرح میدهیم.

8 اشتباه استایل که چاق نشونت میده!

۱. همه آیتم های استایل را اورسایز انتخاب نکنید!

این 8 اشتباه استایلی چاق نشونت میده!

یکی از اشتباهات استایل که شما را چاق نشان میدهد این است که تمام آستم های استایلتان را اورسایز انتخاب کنید، خصوصا اگر اندام درشت و کمی چاق دارید این استباه باعث میشود چاق تر نشان دهید.

شما باید یکی از آیتم های استایلتان را اورسایز انتخاب کنید و بقیه آیتم های استایلتان را سایز خودتان انتخاب کنید در این صورت استایلی شیک و زیبا خواهید داشت.

۲. اکسسوری های بزرگ را دریابید.

این 8 اشتباه استایلی چاق نشونت میده!

لباس های اورسایز اصولا استایل را خیلی شلخته و لش نشان میدهد یکی از راهکار های خنثی کردن این خاصیت استفاده از اکسسوری های بزرگ و طرحدار است مانند کیف های دوشی بزرگ.

۳. از پارچه شلوغ استفاده نکنید.

این 8 اشتباه استایلی چاق نشونت میده!

لباس های اورسایز هرچه با پارچه هایی ساده تر و با طرحی ساده باشد استایل را شیک تر نشان میدهد پارچه های طرح شلوغ معمولا استایل را شلخته و شما را جاق نشان میدهد.

پس اگر دوست دارید از لباس های اورسایز استفاده کنید طرح شلوغ انتخاب نکنید و سعی کنید حتی الامکان لباس هایی با طرح ساده و خلوت انتخاب کنید.

۴. از کمربند استفاده کنید.

این 8 اشتباه استایلی چاق نشونت میده!

استفاده از کمربند روی یک لباس اورسایز کمک بسیاری به شیک تر شدن استایل شما و همچنین لاغرتر نشان دادن شما میکند چراکه استایل شما را به فرم ساعت شنی در آورده و شما را لاغرتر نشان میدهد.

۵. کفش مناسب انتخاب کنید.

سعی کنید همواره از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید اما هرگز از کفش هایی که دارای بند در قسمت مچ پا هستند (Ankle-Wrap Shoes) استفاده نکنید چرا که شما را پهن تر و کوتاه تر نشان خواهند داد به خصوص در زمانی که اختلاف بین رنگ پوست پای شما و رنگ کفش زیاد باشد. این مدل کفش برای خانم های قد بلند مناسب است.

۶. کمربند خیلی پهن استفاده نکنید.

استفاده از کمربندهای خیلی پهن نه تنها شما را لاغر تر و باریک تر نشان نمی دهد بلکه باعث می شود حجیم تر از آن چیزی که هستید دیده شوید. اساسا خطوط افقی باعث بزرگتر دیده شدن خواهد شد.  اگر واقعا قصد استفاده از یک کمربند به همراه لباس خود را دارید حتما یک کمربند باریک بخرید.

۷. سمت گردنبند های کوتاه نروید.

این 8 اشتباه استایلی چاق نشونت میده!

آیا دوست داشتید گردن نداشتید و سرتان بر روی بدن تان چسبیده بود؟ طبیعتا خیر! از این رو هرگز گردنبند کوتاه استفاده نکنید این نوع گردنبندها اصلا برای خانم های چاق و قد کوتاه مناسب نیستند به جای آن میتوانید از گردنبند های بلند و لباس های یقه V استفاده کنید به این  طریق گردن شما بلند تر و به طبع آن خودتان نیز بلند قدتر و لاغرتر دیده خواهید شد.

۸. شلوار با طرح عمودی یا تک رنگ ساده بپوشید.

یکی دیگر از اشتباهات استایل که منجر به چاق تر دیده شدن شما میشود استفاده از شلوار های طرحدار آن هم طرح های شلوغ و افقی است اینگونه شلوار ها پاهای شما را کوتاهتر نشان میدهد در نتیجه باعث چاقتر دیده شدن شما میشوند.

بهتر است از شلوار هایی که دارای طرح راه راه عمودی هستند و یا شلوار های تک رنگ ساده استفاده کنید.

کلام آخر

اشتباهات استایلی که شما را چاقتر نشان میدهد را در این مقاله بررسی کرده ایم پس اگر برایتان مهم است استایلی داشته باشید که شما را چاق تر نشان ندهد و کشیده تر نشان دهد بهتر است از انجام این اشتباهات خودداری کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز