بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر به تازگی قرار است به خانه بخت بروید و مهمترین نکات چیدمان خانه عروس را نمیدانید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مهمترین نکات چیدمان خانه عروس

چیدمان خانه عروس و دکوراسیون منزل تازه عروس از جمله مواردی است که برای همه تازه عروس ها اهمیت فراوانی دارد در چیدمان خانه عروس توجه به یکسری نکات مهم ضرورت دارد تا در نهایت شما یک دکوراسیون شیک و امروزی داشته باشید.

درست است که مهمترین فاکتور در چیدمان دکوراسیون منزل نوعروس سلیقه است اما باید بدانید اگر دوست دارید چیدمانی خاص و زیبا داشته باشید باید نکات مهم چیدمان خانه عروس را بدانید و در چیدن جهیزیه عروس این نکات مهم را پیاده کنید.

در ادامه همراه این مقاله از سایت سوربان باشید تا شما را با مهمترین نکات و اصول چیدمان خانه عروس آشنا کنیم.

15 راز مهم چیدمان منزل نوعروس که باید رعایت شود! (دکوراسیون ترند 2024 + تصاویر)

اصول مهم چیدمان خانه نوعروس

امروزه به دلیل هزینه های سنگین و بالای رهن و اجاره منازل  عروس و داماد ها در ابتدای زندگی سعی میکنند منزلی کوچک انتخاب کنند تا کمی در هزینه های خود صرفه جویی کنند، این مسئله پوجب شده تا تازه عروس ها استرس چیدمان درست و به چشم آمدن جهیزیه را نیز داشته باشند.

در ادامه به تشریح تکنیک هایی کوتاه اما بسیار کاربردی میپردازیم تا خیال شما را بابت این مسئله مطمعن کنیم تا شما در نهایت منزلی با بهترین چیدمان و استفاده حداکثری از فضا را داشته باشید.

۱. پذیرایی را خیلی شلوغ نکنید.

یکی از کاربردی ترین نکات در جیدمان خانه عروس این است که شما نباید پذیرایی خود را با وسایل گوناگون شلوغ کنید چراکه شکل به هم ریخته و شلخته به خانه شما میدهد. بهتر است وسایل اضافی را در اتاق خواب قرار دهید.

۲. با توجه به فضای خانه خرید کنید.

برای انتخاب و خرید وسایل برای چیدمان خانه عروس شما باید متناسب با فضای خانه خود اینکار را انجام دهید و از خرید وسایل اضافی که فضای آن را ندارید خودداری کنید.

۳. تابلو ها را در ارتفاع خیلی زیاد نصب نکنید.

بهتر است اگر میخواهید تابلو روی دیوار خانه نصب کنید آن را ارتفاع ۵۷ اینچ تا ۶۰ اینچ قرار دهید چراکه چشم انسان تا ارتفاع ۵۷ اینچ را میتواند به راحتی ببیند پس از نصب تابلو ها در ارتفاع خیلی زیاد خودداری کنید.

15 راز مهم چیدمان منزل نوعروس که باید رعایت شود! (دکوراسیون ترند 2024 + تصاویر)

۴. انتخاب فرش

از دیگر نکات مهم چیدمان خانه عروس انتخاب فرش برای خانه است، بهتر است از فرش های بزرگ برای چیدمان خانه عروس استفاده کنید چراکه باعث میشود فضای خانه شما بزرگتر دیده شود.

اگر پذیراییتان کوچک است از فرش استفاده کنید نه قالیچه، چراکه به کار بردن قالیچه در فضای کوچک منجر به کوچک تر دیده شدن آن میشود.

۵. وسایل شیک به کار ببرید.

یکی دیگر از تکنیک های چیدمان خانه عروس استفاده از وسایل شیک و هنری است مانند ؛ تابلو های هنری، وسایل تزئینی جدید و زیبا و...

۶. ورودی منزل را دریابید.

ورودی منزل عروس و داماد مهمهترین و در دیدترین قسمتی است که میتواند توجهات را به خود جلب کند پس برای این قسمت سعی کنید چیدمان و تزییناتی زیبا و امروزی استفاده کنید.

۷. هماهنگی وسایل منزل

در چیدمان خانه عروس توجه به این نکته ضروری است که اکثر وسایل منزل باید با هم هماهنگ باشند چراکه استفاده از وسایلی که هیچ همخوانی با همدیگر ندارند خانه را بی روح و تکراری میکند.

15 راز مهم چیدمان منزل نوعروس که باید رعایت شود! (دکوراسیون ترند 2024 + تصاویر)

۸. با توجه به فضای خانه خرید کنید.

در انتخاب و خرید وسایل منزل تازه عروس یکی از مهمترین نکات توجه به ابعاد منزل است شما باید با توجه به ابعاد فضایی که قرار است این وسایل در آن چیدمان شوند آن ها را خریداری کنید.

۹. توجه به نورپردازی منزل

یکی مهمترین نکات و اصول چیدمان منزل عروس نحوه نورپردازی و انتخاب منابع نور برای تامین روشنایی خانه است.

اگر این موضوع به درستی رعایت نشده و همچنین اشتباهاتی در زمینه نورپردازی و انتخاب درست منابع نور برای تامین روشنایی منزل صورت بگیرد نباید انتظار داشته باشید که خانه و منزل شما به اندازه کافی ذاحت و زیبا باشد.

۱۰. میتوانید از یک متخصص کمک بگیرید.

چیدمان و دکوراسیون خانه عروس کار ساده ای نیست اگر فکر میکنید لازم است حتما با یک طراح دکوراسیون مشورت کنید و از او کمک بخواهید یک متخصص به خوبی میتواند شما را راهنمایی کند تا شما یک دکوراسیون و چیدمان زیبا و شیک برای خانه خود داشته باشید.

۱۱. تناسب رنگ مبل با پرده و دیوار

15 راز مهم چیدمان منزل نوعروس که باید رعایت شود! (دکوراسیون ترند 2024 + تصاویر)

بهتر است رنگ مبل و پرده با هم تناسب داشته باشد تا چیدمان و دکوراسیون خانه عروس شیک تر و زیباتر شود. از این رو هنگام خرید مبلمان این نکته را مدنظر قرار دهید که توجه بیشتری به هارمونی رنگ ها داشته باشید.

همچنین مبل ها را با الگوی مناسبی بچینید و از متمرکز کررن آنها در یک نقطه خودداری کنید.

۱۲. عدم قراردادن ست حوله و لباس در حمام

از قراردادن ست حوله و اباس در حمام جدا خودداری کنید چراکه اینکار جلوه زیبایی ندارد و باعث میشود حمام ماهیت خود را از دست بدهد.

به جای اینکار از صابون های زیبای حکاکی شده، شمع و عود و... استفاده کنید.

۱۳. چیدمان اتاق خواب عروس و داماد

تمام وسایل آرایشی و لوازم شخصی خود را در معرض دید قرار ندهید چراکه زیبایی در سادگی است میتوانید با چند شاخه گل و عکسهای دو نفره‌تان اتاق خواب را تزیین کنید.

15 راز مهم چیدمان منزل نوعروس که باید رعایت شود! (دکوراسیون ترند 2024 + تصاویر)

۱۴. استفاده از راهروها

اگر راهرو تان پهن است میتوانید از آن به عنوان سالن غذاخوری استفاده کنید و میز ناهارخوریتان را در آنجا قرار دهید و اگر راهروی منزلتان باریک است می توانید با نصب قفسه هایی روی دیوار به عنوان ویترین جلوه ی زیبایی به خانه بدهید.

۱۵. استفاده از ستون ها

اگر در وسط سالن ستون قرار دارد میتوانید با تزیین این ستون جلوه خاص و زیبایی به منزل خود بدهید.

کلام آخر

باید بدانید که لزوما استفاده از لوازم و وسایل گران قیمت باعث زیبایی دکوراسیون خانه شما نمیشود میتوان با وسایل ارزان و البته توجه به نکات چیدمان خانه عروس که مهمترین آن ها را در این مقاله ذکر کردیم یک خانه و دکوراسیون شیک و زیبا داشت.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان