بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اصولا باغ عروسی نسبت به تالار عروسی گران تر است قبل از انتخاب باغ عروسی بهتر است بدانید هزینه اجاره باغ عروسی به چه عواملی وابسته است و چه مواردی تاثیر مستقیم روی تعیین قیمت باغ عروسی دارند.

عوامل موثر در هزینه باغ عروسی

هزینه اجاره باغ عروسی به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت باغ عروسی چگونه تعیین میکند؟ چه فاکتور هایی در تعیین قیمت باغ عروسی دخیل اند؟ برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی امروزه بسیار پرطرفدار شده است و خیلی از عروس و داماد های جوان دوست دارند عروسی خود را در یک باغ عروسی مجلل و شیک برگزار کنند، اما برای اینکه بهتر بتوانید هزینه های عروسی خود را مدیریت کنید لازم است با عوامل موثر در تعیین هزینه باغ عروسی را بدانید.

با ما در ادامه این مقاله از سایت سوربان همراه شوید تا مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت اجاره باغ عروسی را برایتان شرح دهیم ، دانستن این موضوع به شما کمک میکند مدیریت بهتری روی خرج و مخارج عروسی داشته باشید و مهمتر اینکه بدانید هزینه ای که برای اجاره باغ عروسی پرداخت میکنید صرف چه چیز هایی میشود.

قیمت دقیق باغ عروسی چگونه تعیین میشود؟ (بررسی 10 فاکتور تاثیرگذار)

هزینه اجاره باغ عروسی به چه عواملی بستگی دارد؟

هنگام اجاره باغ عروسی چند عامل مهم وجود دارد که تعیین کننده قیمت نهایی باغ عروسی خواهند بود در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

۱. متراژ باغ عروسی

از جمله عوامل مهم تعیین کننده هزینه اجاره باغ عروسی متراژ آن است طبیعتا هرچه باغ عروسی بزرگتر باشد هزینه ای که باید برای اجاره آن تقبل کنید بیشتر خواهد بود.

۲. دکوراسیون و دیزاین باغ

از جمله موارد مهم دیگر که در قیمت باغ عروسی تاثیرگذار است دکوراسیون و دیزاین باغ است استفاده از امکانات جانبی برای دیزاین باغ همانند گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، آتش بازی و یا هر گونه دیزاین دیگر با توجه به سلیقه عروس خانم و آقا داماد از عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی است.

قیمت دقیق باغ عروسی چگونه تعیین میشود؟ (بررسی 10 فاکتور تاثیرگذار)

۳. امکانات جانبی باغ عروسی

تعدادی از باغ های عروسی هستند که به امکانات جانبی ویژه ای مجهزاند. ازجمله این امکانات می توان پارکینگ اختصاصی برای مهمانان، فضای بازی کودکان، فضایی به عنوان رختکن و... را نام برد. برای این گونه باغ ها معمولا هزینه بیشتری برای اجاره بها در نظر گرفته خواهد شد.

بعضی امکانات دیگر وجود دارد که در صورت تمایل فرد میتواند به فضای عروسی اضافه شود از جمله این امکانات نیز می توان به مواردی مثل؛ رستوران سلف سرویس و یا فضای آموزشی و اختصاصی دو نفره برای عروس و داماد اشاره کرد. این عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی هستند و برای هر فضای اضافه هزینه جدا دریافت می شود.

۴. خدمات اضافی باغ عروسی

در بعضی باغ ها هزینه اجاره ماشین عروس یا تهیه دسته گل و... نیز بر روی خدمات  ارائه شده از مشتری دریافت میشود اما در صورتیکه خانواده ها خود این موارد را تهیه کنند هزینه آنها از خدمات باغ کسر شده و هزینه کمتری بابت اجاره باغ از افراد دریافت می شود.

۵. لوکیشن باغ تالار

طبیعتا اینکه بخواهید باغ عروسی خود را در کدام منطقه انتخاب کنید روی هزینه اجاره باع عروسی تاثیر فراوانی دارد البته اصولا اکثر باغ های عروسی در اطراف شهر قرار دارند. ولی این که موقعیت قرار گیری این باغ عروسی چگونه است و به چه امکانات شهری دسترسی سریع و آسان دارد می تواند برای برخی افراد بسیار مهم باشد!

قیمت دقیق باغ عروسی چگونه تعیین میشود؟ (بررسی 10 فاکتور تاثیرگذار)

۶. فصل برگزاری عروسی

از دیگر عوامل موثر در هزینه باغ عروسی فصل برگزاری عروسی است چراکه در ۶ ماه اول سال هزینه اجاره باغ عروسی بسیار بیشتر از شش ماه دوم سال است.

۷. تعداد مهمانان

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت باغ عروسی تعداد مهمانان شماست طبیعتا هرچه تعداد مهمانان شما بیشتر باشد اجاره بهای بیشتری برای باغ عروسی باید بپردازید.

۸. پکیج مربوط به پذیرایی

پکیج پذیرایی نیز از جمله فاکتور های مهم و تاثیرگذار در قیمت باغ عروسی است ممکن است باغ عروسی پکیج های متنوعی برای پذیرایی در اختیار شما قرار دهد که هر کدام شامل مواردی است و قیمتی دارد شما باید با توجه به بودجه خود یکی از ان پکیج ها را انتخاب کنید.

۹. داشتن فضای سرپوشیده

برگزاری عروسی در باغ عروسی یکی از ریسک هایی که دارد امکان بارش و بارندگی شدید است که برخی از باغ های عروسی برای این موضوع نیز راه چاره دارند و محلی سرپوشیده تدارک دیده اند تا در صورت وقوع بارش و بارندگی های احتمالی و شدید مهمانان بتوانند از آن محوطه استفاده کنند اگر باغی این امکان را داشته باشد قطعا در افزایش هزینه اجاره باغ عروسی موثر است.

قیمت دقیق باغ عروسی چگونه تعیین میشود؟ (بررسی 10 فاکتور تاثیرگذار)

۱۰. طراحی ورودی باغ و جایگاه ویژه عروس و داماد

از دیگر موارد مهم و تاثیرگذار د تعیین قیمت باغ عروسی طراحی ورودی باغ و جایگاه ویژه عروس و داماد است که برخی باغ ها هزینه ای جدا برای طراحی این محوطه ها در نظر گرفته و آن را به اجاره بهای باغ عروسی اضافه میکنند.

کلام آخر

خیلی از افراد اجاره باغ عروسی را برای محل برگزاری عروسی خود انتخاب میکنند اما سوالی که شاید ذهن این افراد را درگیر کند این است که هزینه اجاره باغ عروسی به چه عواملی وابسته است و چه عواملی روی تعیین قیمت باغ عروسی تاثیر میگذارد ما در این مقاله سعی کردیم عمده ترین و مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت اجاره یک باغ عروسی مناسب را برایتان شرح دهیم، سپاس از همراهی شما..



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز