بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای یک گل آرایی زیبا و بی نقص که شکوه خاصی به عروسیتان بدهد باید نکاتی که در ادامه مطرح میکنیم را رعایت کنید!

نکات مهم گل آرایی عروسی

نکات گل آرایی عروسی از آن دست اطلاعات مهم است که عروس و داماد و خانواده هایشان باید به آن توجه کنند و در گل آرایی عروسی این نکات را مدنظر قرار دهند. همانطور که میدانید گل آرایی عروسی مهمترین عامل زیبایی و شکوه مراسم است.

برای گل آرایی زیبا و چشم نواز که از نتیجه آن راضی باشید قطعا باید یکسری نکات و هماهنگی ها در نظر گرفته شود در این مقاله از سایت سوربان نکات مهم گل آرایی عروسی را برایتان شرح میدهیم تا انتها همراه ما باشید.

گل آرایی عروسی و 11 نکته ضروری که باید بدانید!

11 فاکتور مهم در گل آرایی عروسی

در ادامه مهمترین نکات گل آرایی عروسی را بیان میکنیم شما باید این موارد را با شخص یا گروهی که وطیفه گل آرایی عروسی شما را بر عهده میگیرد، در میان بگذارید، مهمترین نکات گل آرایی عروسی شامل موارد زیر است :

۱. بودجه را در نظر بگیرید.

اولین و مهمترین نکته در نکات گل آرایی عروسی در نظر گرفتن بودجه است طبق آمار گل آرایی عروسی چیزی حدود ۸ درصد از بودجه عروسی را به خود اختصاص میدهد برای گل آرایی عروسی ایده ها و سبک های فراوانی وجود دارد.

شما باید با همسر خود مشورت و طبق سلیقه و بودجه خود یکی از مدل ها و سبک های گل آرایی را برای مراسم خود انتخاب کنید.

۲. زمان برگزاری عروسی

گل آرایی عروسی و 11 نکته ضروری که باید بدانید!

یکی از نکات مهم در زمینه گل آرایی عروسی توجه به زمان برگزاری عروسی است اینکه عروسی شما در کدام فصل و کدام ماه برگزار میشود در انتخاب گل های گل آرایی عروسی نقش بسزایی دارد.

همچنین ساعت برگزاری مراسم نیز مهم است مثلا هنگام ظهر ممکن است گل ها زودتر پژمرده شوند پس باید برای جلوگیری از این امر تدابیری اندیشیده شود پس باید زمان دقیق برگزاری مراسم عروسی را با گروه گل آرایی در میان بگذارید.

۳. توجه به فضا و معماری تالار

یکی دیگر از نکات مهم گل آرایی عروسی توجه به شکل و معماری تالار است هنگامی که فضا و محوطه تالار باز باشد به انتخاب و اجرای ایده های مورد علاقه برای گل ارایی کمک بسیاری میکند پیشنهاد میکنیم حتما قبل از عقد قرارداد با تالار یا باغ مورد نظرتان فضای آن را با طرح گل آرایی دیدن فرمایید و نظر او را بپرسید.

۴. تعداد مهمانان

گل آرایی عروسی و 11 نکته ضروری که باید بدانید!

نکته ای که شاید بی اهمیت به نظر برسد اما بسیار مهم است و باید در گل آرایی عروسی به آن توجه شود تعداد مهمانان است چراکه گل آرایان متناسب با تعداد مهمان‌ها تخمین صحیحی از حجم گل‌ها می‌ز‌نند.

۵. تم عروسی

قبل از برگزاری مراسم، بهتر است به این موضوع فکر کنید که میخواهید تم عروسیتان چه سبکی باشد؟ سبک‌های فانتزی را دوست دارید یا سبک‌های ساده؟ آیا دوست دارید سبک عروسیتان پر زرق و برق باشد یا معمولی؟ عروسی پرخرجی دارید یا معمولی و اقتصادی؟

پاسخی که در جواب این پرسش‌ها می‌دهید، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در گل آرایی جشن عروسی شما داشته باشد.‌ چراکه متناسب با تم عروسی، رنگ گل‌ها، حجم و نوع گلی که قرار است به کار برده شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

۶. وجود هماهنگی بین تمام قسمت های گل آرایی

گل آرایی عروسی شامل تمام قسمت ها از جمله : دسته گل عروس، داخل سالن، ماشین عروس، روی میزها و ورودی عروس و داماد میشود یکی از اصول مهم گل آرایی عروسی وجود هماهنگی و داشتن یک تم مشترک بین تمام این قسمت هاست.

۷. انتخاب گل های مناسب برای گل آرایی عروسی

گل آرایی عروسی و 11 نکته ضروری که باید بدانید!

انتخاب گل های مناسب برای گل آرایی عروسی نیز یکی از نکات مهم گل آرایی عروسی است که باید مطابق عرف و گل های گل آرایی عروسی را انتخاب کنید برخی انتخاب گل برای گل آرایی عروسی را بر عهده مسئول گل آرایی میگذارند و برخی دیگر نیز دوست دارند خودشان گل های گل آرایی عروسیشان را انتخاب کنند در ادامه به چند نمونه از معروف‌ترین و مناسب‌ترین گل‌های مناسب عروسی اشاره می‌کنیم.

  • گل رز
  • گل‌های لوکس شمعدانی
  • گل ارکیده
  • گل شیپوری

۸. زیباترین گل آرایی برای جایگاه ویژه باشد.

گل آرایی عروسی و 11 نکته ضروری که باید بدانید!

جایگاه ویژه که همان جایگاه عروس و داماد است اهمیت بالایی دارد باید زیباترین قسمت گل آرایی برای این جایگاه باشد.

۹. گل آرایی دسته گل عروس

گل آرایی دسته گل عروس علاوه بر هماهنگی با تم و سبک کلی مراسم عروسی باید صددرصد با سلیقه، لباس و تاج سر عروس در ارتباط باشد. علاقه عروس به گل های طبیعی یا مصنوعی و همچنین داشتن آلرژی به گل های طبیعی را باید مورد توجه قرار داد. سایز دسته گل را با توجه به سایز و تناسب اندام عروس خانم باید در نظر گرفت.

۱۰. گل آرایی تاج عروس

برای گل آرایی تاج سر عروس نباید از گل های بسیار بزرگ استفاده کرد. گل های کوچک و مینیاتوری علاوه بر اینکه جذابیت بیشتری دارند، بیش از حد جلب توجه نمیکنند و نگاه ها را به طور ناگهانی به سمت خود نمیکشاند. استفاده از برگ های بسیار ریز نیز در تاج متناسب با سبک هایی می باشد که رنگ سبز از جایگاه ویژه ای در آنها برخوردار است.

۱۱. ماشین عروس

گل آرایی عروسی و 11 نکته ضروری که باید بدانید!

گل آرایی ماشین عروس شاید سخت ترین بخش گل آرایی عروسی باشد در گل آرایی این قسمت باید سرعت ماشین در حال حرکت را در نظر گرفت. سرعت ماشین و شدت تکان هایی که ممکن است به گل های گل آرایی وارد شود در کمترین زمان می تواند تمام زحمات را هدر دهد.

بنابراین محکم ترین اتصالات و دقت در این قسمت حرف اول را خواهد زد. تزئین ماشین عروس علاوه بر هماهنگی با تم عروسی و سلیقه زوجین، باید با رنگ و ابعاد ماشین نیز در تناسب کامل باشد.

کلام آخر

همانطور که دیدید گل آرایی عروسی را نباید دست کم گرفت و در این امر باید نکات مهم و ویژه ای را مد مظر قرار داد ما در این مقاله سعی کردیم مهمترین نکات گل آرایی عروسی را برای شما شرح دهیم امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد و برایتان مفید باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز