بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
خیلی از نوعروسان در انتخاب لباس عروس مرتکب اشتباهات خطرناکی میشوند در ادامه این اشتباهات را بررسی کرده ایم.

اشتباهات انتخاب لباس عروس

اشتباهات انتخاب لباس عروس شامل مواردی است که خیلی از نوعروسان مرتکب میشوند ، قطعا انتخاب لباس عروس یکی از مهمترین تصمیمات زندگی هر دختری است.

در این مسیر ممکن است مرتکب اشتباهاتی شوید که در انتها و آخر مراسم موجب نارضایتی شما از لباس عروستان و در نتیجه از کل مراسم میشود پس برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید و بهترین لباس عروس را برگزینید و از انتخاب خود پشیمان نشوید باید اشتباهات انتخاب لباس عروس را بدانید و از آنها دوری کنید.

همراه این مطلب از سوربان باشید تا مهمترین و پرتکرار ترین اشتباهات انتخاب لباس عروس را معرفی کنیم.

13 اشتباه خطرناک در انتخاب لباس عروس که نباید مرتکب شوید!

13 اشتباه خطرناک در انتخاب لباس عروس

۱. در نظر نگرفتن فرم بدن

یکی از مهمترین اشتباهات انتخاب لباس عروس توجه نکردن و در نظر نگرفتن فرم بدن است چراکه هر فرم بدن شاخصه های خاص خود را دارد و لباس عروس انتخابی باید با فرم بدن شما سازگار باشد.

قبل از اقدام به انتخاب لباس عروس باید فرم بدن خود را بشناسید و بهترین لباس عروس که در این شب خاص میتواند به زیبایی شما اضافه کند را انتخاب کنید.

۲. در نظر نگرفتن تم و سبک عروسی

توجه نکردن به سبک و تم عروسی از دیگر اشتباهات رایج انتخاب لباس عروس است اگر عروسیتان از سبک و تم خاصی پیروی میکند بهتر است لباس عروسی متناسب با سبک مراسم انتخاب کنید برای مثال اگر تم عروسی مینیمال است انتخاب لباس عروس بوهو استایل یک اشتباه بزرگ است. بهتر است همه چیز از گل آرایی و تزیینات داخلی و میکاپ با لباس عروس در یک تم و سبک باشند.

۳. عجله کردن در انتخاب

13 اشتباه خطرناک در انتخاب لباس عروس که نباید مرتکب شوید!

برای انتخاب لباس عروس وقت بگذارید و این کار را به روز های پایانی موکول نکنید بهتر است برای انتخاب لباس عروس مناسب حداقل از یک ماه قبل از مراسم به تحقیق و جست و جو درباره انواع لباس عروس بپردازید تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

۴. انتخاب لباس عروسی که در آن راحت نیستید.

نادیده گرفتن راحتی لباس عروس از آن دست اشتباهات رایج انتخاب لباس عروس است خیلی از عروس خانم ها زیبایی و شیکی لباس عروس را فدای راحتی آن میکنند و بدون توجه به راحتی لباس عروس فقط طبق ظاهر و زیبایی آن لباس عروس را انتخاب میکنند.

اما باید بدانید روز عروسی یک روز طولانی و پراسترس است لباس عروسی که انتخاب میکنید باید برایتان راحت باشد و بتوانید با آن لباس عروس به راحتی راه بروید برقصید و تحرک داشته باشید.

۵. عدم تناسب لباس عروس انتخابی با فصل عروسی

از دیگر اشتباهات انتخاب لباس عروس توجه نکردن به فصل عروسی است شما باید لباس عروسی مطابق با فصل عروسی انتخاب کنید برای مثال اگر عروسیتان در فصل گرماست لباس عروسی را انتخاب کنید که سبک و تنفس‌ پذیر باشد تا از برقراری تعادل حرارتی و راحتی شما در طول مراسم اطمینان حاصل شود.

۶. بی توجهی به بودجه‌تان

13 اشتباه خطرناک در انتخاب لباس عروس که نباید مرتکب شوید!

در نظر نگرفتن بودجه در انتخاب لباس عروس نیز از اشتباهات مهم انتخاب لباس عروس است چراکه یکی از هزینه های سنگین مراسم عروسی هزینه تهیه لباس عروس است شما باید از قبل بودجه خود را تعیین کنید تا در انتخاب لباس عروس در حدود آن بمانید و سراغ مدل هایی که با بودجه شما همخوانی ندارند نروید.

لباس عروسی را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته تا در تدارکات بعدی عروسی به مشکل مالی برنخورید.

۷. امتحان نکردن لباس عروس

پرو نکردن و امتحان نکردن لباس عروس هم از مهمترین اشتباهات انتخاب لباس عروس است شما باید هنگامی که برای خرید لباس عروس میروید لباس عروس انتخابی را درست و حسابی پرو کنید و آن را با تمام جزئیات و لوازم همراه مانند حلقه، حجاب ، کفش و... تست کنید تا اطمینان حاصل کنید که لباس عروسی که انتخاب کرده اید بهترین لباس عروس برای شماست.

۸. مشورت نگرفتن

مشورت نگرفتن از خانواده خصوصا همسرتان و خانواده تان هم یکی از اشتباهات رایج انتخاب لباس عروس است چراکه مشورت به انتخاب لباس عروس مناسب کمک فراوانی میکند.

همچنین شما میتوانید از متخصصان این حوزه مشورت بگیرید آنها تجربیات و دانش لازم در زمینه طراحی و سبک‌های مختلف لباس عروس را دارند و می‌توانند در انتخاب بهترین گزینه لباس عروس راهنمایی تان کنند.

به خاطر داشته باشید که لباس عروسی نه تنها نماد زیبایی شماست، بلکه باید با شخصیت و سلیقه شما همخوانی داشته باشد.

۹. زود اقدام کردن برای خرید لباس عروس

13 اشتباه خطرناک در انتخاب لباس عروس که نباید مرتکب شوید!

از دیگر اشتباهات رایج انتخاب لباس عروس زود اقدام کردن برای انتخاب و خرید لباس عروس است در این کار عجول نباشید و ماه ها قبل از مراسم برای خرید لباس عروس اقدام نکنید چراکه ممکن است تا روز مراسم سایزتان تغییر کند و روز عروسی ببینید که لباس عروس رویایی‌تان انداز‌تان نیست.

۱۰. خرید آنلاین لباس عروس

برای یک انتخاب عالی حتما به مزون های لباس عروس سر بزنید و لباس ها را بپوشید و بر تن خود ببینید خرید آنلاین لباس عروس اصلا کار درستی نیست و یکی از اشتباهات انتخاب لباس عروس است چراکه با تصور خود در لباس عروس هرگز به تصویری واقعی از خود دست نخواهید یافت پس بهتر است لباس عروس را آنلاین سفارش ندهید و اقدام به خرید حضوری نمایید.

۱۱. سخت گیری بیش از حد و سهل انگاری بیش از حد

افراط و تفریط نکنید برخی عروس ها در انتخاب لباس عروس بسیار سخت گیر هستند و لباس های زیادی را امتحان میکنند و در نهایت نمیتوانند بین چندیدن مدل انتخاب کنند.

از آن طرف سهل انگاری بیش از حد نیز یکی از اشتباهات خرید لباس عروس است برخی دیگر از عروس ها با ورود به اولین مزون و پوشیدن اولین مدل لباس عروس همان را انتخاب میکنند این کار نیز اشتباه است سعی کنید چند مدل را انتخاب و پرو کنید و در نهایت با مشورت همسر، خانواده و متخصصان این حوزه بهترین را انتخاب کنید.

۱۲. توجه بیش از حد به مد روز

از دیگر اشتباهات رایج انتخاب لباس عروس این است که فقط به دنبال لباس عروسی مطابق مد روز باشید مد لباس دائما در حال تغییر و به روز شدن است، شما باید لباس عروسی را انتخاب کنید که سالها بعد با دیدن عکس ها و فیلم های عروسیتان آن لباس برایتان مضحک به نظر نرسد و نگویید ای کاش فقط به دنبال لباس عروس مد روز نبودم!

13 اشتباه خطرناک در انتخاب لباس عروس که نباید مرتکب شوید!

۱۳. همراه بردن افراد زیادی برای انتخاب لباس عروس

همراه بردن افراد زیادی برای انتخاب و خرید لباس عروس نیز جزو اشتباهات انتخاب لباس عروس است چراکه افراد نظرات مختلفی دارند و اگر شما با تعداد زیادی از اقوام و دوستانتان برای انتخاب لباس عروس بروید ممکن با نظرات هر یک در نهایت گیج شوید و نتوانید انتخاب کنید.

بهتر است با حدااکثر ۵ نفر برای انتخاب لباس عروس بروید و افرادی را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشند گاهی برخی از همراهان ممکن است به دلیل خستگی شما را مجبور به انتخاب سریع لباس عروس کنند.

کلام آخر

انتخاب لباس عروس از مهمترین کارهای عروس برای مراسم عروسی‌اش است در این امر ممکن است اشتباهاتی مرتکب شوید ما در این مقاله سعی کردیم مهمترین اشتباهات انتخاب لباس عروس را برایتان شرح دهیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز