بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای رسیدن به فرم و زیبایی دلخواه ناخن ها قبل از عروسی لازم است چند ترفند برای مراقبت از سلامت و زیبایی ناخن هایتان قبل از عروسی به کار ببرید.

مراقبت از ناخن ها قبل از عروسی

اهمیت داشتن ناخن هایی زیبا و سالم برای عروس خانم هایی که جشن عروسیشان نزدیک است بسیار زیاد است چراکه در تمام فیلم و عکس های عروسی در معرض دید قرار دارند و بسیار مهم است که در عروسی ناخن هایی زیبا و سالم داشته باشید.

جزئی از زیبایی عروس ناخن های اوست بی شک هر نو عروسی دوست دارد در جشن عروسی همه آیتم های استایلش زیبا و بی نقص به نطر برسند تا در کنار هم زیبایی کلی و دلخواهش را داشته باشد.

پس اگر عروسیتان نزدیک است و هنوز ناخن هایتان آنگونه که دلتان میخواهد زیبا نیستند با ما در ادامه این مطلب از سوربان همراه شوید تا ۱۰ مرحله ساده تا رسیدن به ناخن هایی زیبا قبل از عروسی را به شما آموزش دهیم.

10 مرحله ساده تا رسیدن به ناخن هایی زیبا قبل از عروسی

مراحل رسیدن به ناخن هایی زیبا و خاص قبل عروسی

  • انجام مانیکور ناخن به طور مرتب

برای رسیدن به ناخن های دلخواهتان حداقل از ۳ ماه قبل به طور مرتب مانیکور ناخن انجام دهید تا ناخن هایتان در بهترین فرم خود قرار گیرند.

عمل مانیکور ناخن حاشیه کنار ناخن را پاکسازی، مرتب و زیباسازی میکند بدون اینکه آسیبی به لبه خارجی ناخن ها برسد. در مانیکور با استفاده از ابزار های خاص و ژل و مایعت مختلف ماساژ دست و پولیش ناخن هر گونه بافت غیر زنده و اضافی از روی ناخن ها برداشته میشود.

  • مرطوب کردن ناخن ها به طور مرتب

ناخن های خشک و شکننده به هیچ وجه زیبا نیستند و در صورتی که رطوبت ناخن ها حفظ نشود و ناخن ها را مرتب مرطوب نکنید ناخن ها به راحتی خشک و شکننده میشوند.

با استفاده از انواع لوسیون و کرم ها میتوانید ناخن ها را به طور مرتب مرطوب کنید و از خشکی آنها پیشگیری کنید، هنگام استفاده از کرم های دست ناخن ها را نیز مرطوب و ماساژ دهید خصوصا بعد از شستن دست ها مرطوب کردن دست و ناخن ها را فراموش نکنید.

از بهترین ترکیبات برای مرطوب سازی دست و ناخن ها میتوان به آلوئه‌ورا، روغن درخت قلم (shea butter) و روغن زیتون اشاره کرد کرمی را تهیه و برای مرطوب کردن دست و ناخن استفاده کنید که حاوی این ترکیبات باشد.

  • طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

10 مرحله ساده تا رسیدن به ناخن هایی زیبا قبل از عروسی

حتما چند روزی مانده به نراسم عروسی به دنبال طرح ناخن و رنگ مورد علاقه خود باشید و این کار را به دقیقه ۹۰ نسپارید طرح و رنگی که انتخاب میکنید باید با میکاپ، شینیون و رنگ لباس عروس شما همخوانی داشته باشد.

  • با یک متخصص مشورت کنید.

در مورد انتخاب اینکه برای عروسی ناخن هایتان را ژلیش کنید، کاشت انجام دهید یا همان ناخن های طبیعی خود را طرح بزنید با یک تکنیسین ناخن یا مانیکوریست خوب صحبت و مشورت کنید و سپس انتخاب کنید.

  • با ناخن هایتان مهربان باشید.

باید به این موضوع توجه داشت که ناخن بسیار حساس و لطیف است و نیاز به مراقبت بیشتر دارد. از این رو کندن زیر ناخن با اشیا نوک تیز به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، چراکه ممکن است سبب کنده شدن لایه ناخن شود. بهتر است در هنگام شست و شوی ظروف یا البسه نیز از دستکش استفاده شود که پوست و ناخن از هرگونه آسیبی در امان باشد. این موضوع یکی از مهم‌ترین نکات اصول مراقبت از ناخن قبل از عروسی است.

  • به نظافت وسایل مراقبت از ناخن توجه داشته باشید.

10 مرحله ساده تا رسیدن به ناخن هایی زیبا قبل از عروسی

بهداشت وسایل مراقبت از ناخن نکته‌ای مهم در سلامت ناخن‌ها میباشد. از بین بردن قارچ و هرگونه باکتری روی وسایل مراقبتی ناخن اعم از ناخن‌گیر، نیپر، سوهان و … برای جلوگیری از ابتلا به عفونت و هرگونه آسیب باید در روتین مراقبت از ناخن قبل از عروسی گنجانده شود.

  • از ماسک های مراقبت از ناخن غافل نشوید

ماسک مراقبت از ناخن نیز که چندین سالی است در بین خانم ها رواج بیشتری یافته به صورت دست ساز قابلیت ساخت در منزل را دارد. مقداری نمک، آبلیمو و کمی آب ولرم برای ماساژ دادن ناخن‌ ها با یک براش نرم برای استحکام آن‌ها بسیار کمک کننده خواهد بود. از دیگر ترکیبات مفید و معجزه آسا برای استحکام ناخن تخم مرغ و عسل، روغن زیتون، روغن کرچک و … است.

  • دستکش را دریابید

یکی دیگر از اصول مراقبت از زیبایی ناخن ها قبل از عروسی استفاده از دستکش در کارهایی است که مستقیم با دست انجام میشود مانند شستن طروف، رسیدگی به گل و گیاه و باغچه استفاده از هرگونه ابزارآلاتی و... چراکه این مدل فعالیت ها موجب آسیب به پوست دست و ناخن ها شده از این هنگام انجام این کارها حتما باید از دستکش استفاده کنید تا آسیبی به پوست دست و ناخن هایتان وارد نشود.

  • ناخن های پا را فراموش نکنید.

10 مرحله ساده تا رسیدن به ناخن هایی زیبا قبل از عروسی

ناخن های پا نیز به اندازه ناخن های دست مهم اند مخصوصا اگر یک عروسی ساحلی داشته باشید چراکه قرار است به مدت طولانی روی پاهایتان باستید پس نکات و اصولی که گفته شد را برای ناخن های پا نیز انجان دهید و از ناخن های پا غافل نشوید.

سخن پایانی

مراقبت از سلامت و زیبایی ناخن ها کاری است که همه و در تمام طول عمر باید انجام دهند اما این کار زمانی که عروسی شما نزدیک است اهمیت بیشتری پیدا میکند چراکه قطعا دوست دارید در شب عروسی ناخن هایی زیبا و بی نقص داشته باشید.

ما در این مقاله به توضیح راهکار هایی برای حفظ سلامت و زیبایی ناخن ها قبل از عروسی و رسیدن به ناخن هایی زیبا و سالم برای شب عروسی پرداختیم امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد سپاس از همراهی شما.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز