بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
انتخاب و خرید طلا و جواهرات عروس کاری که به ظاهر ساده می‌آید دارای اصول و قواعد خاصی است که در ادامه به مهمترین آن اشاره کردیم.

اصول و نکات مهم در خرید طلا و جواهرات عروسی

عروسی و ازدواج مهمترین مرحله در زندگی هر شخصی است قطعا هر کسی دوست دارد مراسم عروسی اش بی نقص و کامل برگزار شود از لباس عروس و داماد گرفته تا دکوراسیون فضای عروسی و مهم تر از همه طلا و جواهرات عروسی!

انتخاب طلا و جواهرات عروسی اگر به درستی و طبق اصول و قواعد خاصی صورت گیرد به زیبایی و درخشندگی هرچه بیشتر عروس کمک فراوانی خواهد کرد.

ما در این مقاله از سایت سوربان قصد داریم نکات و اصول مهم انتخاب و خرید طلا و جواهرات عروسی را برای شما شرح دهیم.

در انتخاب و خرید طلا و جواهرات عروسی این 9 نکته ضروری را باید رعایت کنید!

نکات مهم انتخاب طلا و جواهرات عروس

۱. ابتدا مشخص کنید طلا و جواهرات عروس شامل چه مواردی است.

معمولا جواهرات و طلای عروس یا ست کامل است که شامل گردنبند، دستبند، گوشواره و گاهی هم انگشتر میشود یا نیم ست که امروزه به دلیل نوسان قیمت طلا و تورم و اوضاع نا بسامان اقتصادی نیم ست ها بیشتر مورد توجه قرار گرفتند شما باید قبل از رفتن به خرید مشخص کنید نیم ست میخواهید یا تمام ست!

۲. سرویس طلا با حلقه ازدوتان هماهنگ باشد بهتر است.

برای زیبایی و درخشندگی هرچه بیشتر عروس خیلی زیباتر است که حلقه ازدوجتان با سرویس طلایتان هماهنگ باشد.

۳. در خرید طلا و جواهرات عروس عجله نکنید.

در انتخاب و خرید طلا و جواهرات عروسی این 9 نکته ضروری را باید رعایت کنید!

برای خرید طلا و جواهرات عروسی عجله نکنید و آرامش خود را حفظ کنید و اینکار را با دقت و زمان کافی انجام دهید چراکه معمولا سرویس طلای شما چیزی است که قرار است تا همیشه نزد شما باشد و شما با دیدن آن یاد خاطرات خوش خرید و مراسم عروسی خود بیافتید.

۴. حواستان به وزن و عیار دقیق طلا های انتخابی باشد.

در انتخاب و خرید طلا و جواهرات عروسی باید حواستان به وزن دقیق و همچنین عیار طلا باشد.

۵. قیمت روز طلا را دانسته و خودتان هم قیمت کل را حساب کنید.

از دیگر نکات مهم هنگام خرید طلا و جواهرات عروس این است که از قبل قیمت روز هر گرم را بدانید و مجزا از فروشنده قیمت کل طلای انتخابی را خودتان هم حساب کنید.

۶. از جای مطمعن خرید کنید.

در انتخاب و خرید طلا و جواهرات عروسی این 9 نکته ضروری را باید رعایت کنید!

گالری طلایی را برای خرید انتخاب کنید که معتبر و شناخته شده باشد و حتما بعد از خرید فاکتور طلا و جواهرات عروس را که خریداری کردید را تحویل بگیرید.

۷. خدمات پس از فروش و گارانتی طلای خریداری شده را بررسی کنید.

برای یک خرید مطمعن داشتن خدمات پس از فروش بسیار مهم است پس حتما از گالری ای که خرید میکنید این مسئله را بپرسید و مطمعن شوید که خدمات پس از فروش دارند.

۸. انتخاب رنگ طلا

در گذشته طلا فقط به رنگ زرد بود و طرفداران زیادی هم داشت رفته رفته طلای سفید وارد بازار شد اما امروزه رنگ طلا و سرویس طلای عروس فقط به سفید و زرد موجود نیست و بنا به فلزات ترکیبی با طلا, در تنالیته های رنگی مختلف در بازار عرضه میشود, که از شاخص ترین آن میتوان به رز گلد اشاره نمود که رنگی بین طلای زرد و مسی داشته و طرفدارن بسیاری پیدا کرده است.

انتخاب رنگ طلا به سلیقه شما و رنگ پوستتان باز میگردد. معمولا طلا سفید و طلای رزگلد, اسپرت تر بوده و برای گروه سنی پایین مناسب تر میباشد. طلاهای رنگی و همنشینی رنگهای مختلف طلا در کنار هم, باز کالا را اسپرت تر کرده و برای سنین پایینتر گزینه مناسبتری میتواند باشد.

در انتخاب و خرید طلا و جواهرات عروسی این 9 نکته ضروری را باید رعایت کنید!

۹. تعیین بودجه

از مدتی قبل و قبل از رفتن به بازار برای خرید طلا و جواهرات عروس مقدار بودجه ای که قرار است برای خرید طلای عروس صرف کنید را تعیین کنید در این صورت راحت تر میتوانید به انتخاب و خرید طلا و جواهرات عروس بپردازید.

سخن پایانی

در انتها ضمن تشکر از همراهی شما تا پایان این مطلب با عنوان نکات مهم خرید طلا و جواهرات عروس امیدواریم اصول و قواعدی که گفتیم را هنگام خرید طلا و جواهرات عروس به کار ببرید تا بهترین و به صرفه ترین انتخاب را داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز