بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر در تدارکات عروسی هستید قطعا خرید کیک عروسی در لیست کارهای شماست انتخاب و سفارش کیک عروسی باید با توجه به نکات کلیدی و مهمی انجام شود که در ادامه مهمترین این فاکتور ها را مطرح کرده ایم.

نکات و اصول مهم انتخاب کیک عروسی

انتخاب کیک عروسی نیز باید با توجه و دقت انتخاب شود و آنطور که به نظر میرسد کار بی اهمیتی نیست برای انتخاب و سفارش کیک عروسی شما باید با توجه به نکات و فاکتور های مهمی اقدام کنید و اصول مهمی را در نظر بگیرید سپس کیک عروسی را انتخاب و سفارش دهید.

در ادامه این مقاله از سایت سوربان قرار است به نکات مهم انتخاب کیک عروسی اشاره کنیم و به شما بگوییم در انتخاب و سفارش کیک عروسی چه نکات مهمی را باید مد نظر قرار دهید.

کیک عروسی را با توجه به این 10 نکته کلیدی انتخاب نکنید قطعا پشیمان خواهید شد!

نکات کلیدی در انتخاب و سفارش کیک عروسی

۱. بودجه خود را تعیین کنید.

قبل از اقدام برای انتخاب و سفارش کیک عروسی مقدار بودجه ای که قرار است برای کیک عروسی صرف شود را تعیین و کنار بگذارید، تا پس از ورود به قنادی های گوناگون و دیدن قیمت ها و هزینه تزیینات می توانید در مورد هزینه ای که در نظر دارید نیز تغییراتی ایجاد کنید و به نتیجه نهایی برسید که آیا هزینه ای که در نظر گرفته اید متناسب با قیمت ها می باشد یا خیر.

۲. تعداد دقیق مهمانان را مشخص کنید.

یکی از نکات مهم انتخاب و سفارش کیک عروسی مشخص کردن تعداد دقیق مهمانان است چراکه اگر قرار است کیک عروسی خود را با مهمانان شریک شوید و به مهمانان نیز بدهید بسیار مهم خواهد بود که قبل از سفارش کیک عروسی تعداد دقیق مهمانان را معین کنید سپس با توجه به اینکه برای هر نفر ۱۵۰ گرم کیک نیاز است میتوانید وزن مناسب کیک را انتخاب و سفارش دهید.

۳. حواستان به فصل عروسی باشد.

کیک عروسی را با توجه به این 10 نکته کلیدی انتخاب نکنید قطعا پشیمان خواهید شد!

توجه به فصل عروسی نیز یکی از فاکتور های مهم در سفارش کیک عروسی است اگر قرار است در فصول گرم سال عروسی را برگزار کنید باید کیکی را انتخاب کنید که مقاومت و دوام کافی در برابر گرما و دمای بالا را داشته باشد.

همچنین برای حمل و نقل و نگهداری آن تا زمان بریدن کیک شرایط استاندارد را داشته باشید کیک باید با ماشین یخچال دار حمل شده و بعد از رساندن کیک به تالار عروسی باید مکانی را برای نگهداری کیک انتخاب کنید که دما و شرایط مساعدی داشته باشد.

۴. هزینه های جانبی را نیز دریابید.

قبل از سفارش کیک عروسی باید حواستان به یک سری هزینه های جانبی نیز باشد برای مثال هزینه گل آرایی و تزیین کیک، هزینه حمل کیک با ماشین یخچال دار و... برای اینکه در زمان تحویل کیک غافلگیر نشوید و با فاکتوری سرسام آور روبه رو نشوید بهتر است از همان ابتدا جزئیات همه این هزینه ها را بپرسید.

۵. زمان مورد نیاز را به قناد بدهید.

کیک عروسی را با توجه به این 10 نکته کلیدی انتخاب نکنید قطعا پشیمان خواهید شد!

اگر طرح و مدل خاصی برای کیک عروسی در نظر دارید باید بدانید که پخت این کیک زمان بر خواهد بود و باید حداقل از ۱۰ الی ۱۵ روز قبل به قنادی مورد نطر رفته و در مورد جزئیات کیک صحبت های نهایی را انجام دهید و سپش سفارش دهید.

۶. اول تست کنید سپس سفارش دهید.

فقط به شهرت و آوازه یک قنادی بسنده نکنید و حتی الامکان به آن قنادی یک کیک کوچک سفارش دهید تا از طعم خوب، تازگی مواد و در کل مزه خوب کیک مطمعن شوید سپس کیک عروسی خود را سفارش دهید.

۷. کیک را هماهنگ با سبک عروسیتان بردارید.

اگر مراسم عروسی تان سبک خاصی دارد، برای مثال وینتیج، بوهو یا روستیک یا فانتزی و... باید کیکی که سفارش می دهید در تناسب کامل با تم و سبک عروسیتان باشد. اگر همخوانی بین کیک و سبک عروسی را رعایت نکنید، تقریبا نیمی از زحماتتان هدر خواهد رفت.

۸. طعم و مزه مورد علاقه خود را به قنادی اطلاع دهید.

کیک عروسی را با توجه به این 10 نکته کلیدی انتخاب نکنید قطعا پشیمان خواهید شد!

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب و سفارش کیک عروسی اطلاع دادن طعم و نوع کیک به قنادی است اگر به کیک میوه ای علاقه دارید یا می خواهید مغزهای خاص و مورد علاقه تان در کیک عروسی به کار برده شود، حتما همان را از قنادی بخواهید تا از نتیجه کاملا راضی باشید.

۹. گل طبیعی یا مصنوعی

هنگام سفارش کیک باید برای قناد مشخص کنید که برای تزئینات گل طبیعی میخواهید یا مصنوعی گل های طبیعی هزینه بیشتر و ماندگاری کمتری دارند با این شرایط باید تصمیم بگیرید که کدام را میپسندید شاید در مورد گل های طبیعی نظر خاصی داشته باشید و بخواهید گل مورد علاقه تان در تزئینات کیک استفاده شود.

۱۰. ایده بگیرید.

شما می‌توانید مدل و سبک کیک عروسی را از تصاویر کیک عروسی که می‌پسندید با در نظر گرفتن سایر عوامل مهم الهام بگیرید. هم‌چنین رنگ غالب محیط جشن عروسی- رنگ یا طرح لباس عروس و داماد، هریک به تنهایی و یا با هم می‌تواند در طراحی کیک مورد نظرتان منبع الهام شما قرار بگیرد. برای نمونه می توانید تصاویر کیک های عروسی و یا انواع کیک های عروسی در سایت کیک ساز را یک نگاهی بیندازید.

کیک عروسی را با توجه به این 10 نکته کلیدی انتخاب نکنید قطعا پشیمان خواهید شد!

کلام آخر

کیک عروسی موضوعی‌ مهم‌تر از یک کیک مناسبتی است و برای یک عمر در اذهان و خاطره‌ی زوجین و البته فیلم عروسی، خانواده‌ی آنها و نیز دوستان و آشنایانشان باقی می‌ماند! پس انتخاب کیک عروسی بسیار مهم است و باید با توجه به نکات و فاکتور های مهمی انتخاب شود.

ما در این مقاله سعی کردیم مهمترین نکات در انتخاب و کیک عروسی را برای ما شرح دهیم تا با توجه به این نکات بهترین کیک عروسی را برای مراسم خود انتخاب کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز