بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
لباس عروس مهمترین بخش استایل عروس است در ادامه به شما خواهیم گفت هنگام انتخاب لباس عروس چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید تا بهترین و زیباترین انتخاب را داشته باشید.

10 اصل ضروری در انتخاب جذابترین لباس عروس

بهترین لباس عروس باید با توجه به اصول و نکات مهمی انتخاب شود چرا که مهمترین قسمت استایل عروس و زیبایی عروس لباس عروس است و اگر به درستی انتخاب شود زیبایی و شکوه عروس و مجلس را دو چندان میکند.

ما در ادامه این مقاله از سایت سوربان قصد داریم مهمترین فاکتور ها در انتخاب بهترین لباس عروس را برای شما شرح دهیم تا با توجه به این اصول و نکات انتخاب لباس عروس بهترین انتخاب را داشته باشید و در شب عروسی خود به زیبایی بدرخشید.

جذابترین و بهترین لباس عروس را با توجه به این 10 فاکتور انتخاب کنید!

در کل وسواس در انتخاب لباس برای خانم ها امری طبیعی است و هر خانمی به آن دچار است اما این وسواس هنگام انتخاب لباس عروس چندیدن برابر میشود چراکه هر خانمی دوست دارد در شب عروسی و در لباس عروس خود بهترین و زیباترین باشد.

10 فاکتور مهم در انتخاب بهترین لباس عروس

لباس عروس تنها یک لباس عروس عادی نیست بلکه باید مشخصات و ویژگی های خاصی داشته باشد تا بهترین باشد به عنوان نمونه باید متناسب با فرم بدن شما باشد کاملا اندازه شما باشد تنگ یا گشاد نباشد و... در ادامه همراه ما باشید تا مهمترین اصول انتخاب لباس عروس را برایتان بازگو کنیم تا فرایند انتخاب برای شما راحتتر شود.

  • لباس عروسی را انتخاب کنید که متناسب با سایز شما باشد.

خیلی از عروس خانم ها به خیال اینکه تا شب عروسی لاغر تر یا چاق تر خواهند شد لباس عروس خود را متناسب با سایز خود انتخاب نمیکنند و لباسی کوچکتر یا بزرگتر انتخاب و خریداری میکنند. اما این یک اشتباه محض است چراکه ممکن است همیشه همه چیز طبق برنامه های شما پیش نرود.

  • بودجه ای که قرار است برای لباس عروس خرج شود را از قبل تعیین کنید.

انواع لباس عروس در قیمت های متنوع در بازار موجود است زیرا که عوامل متعددی همچون مدل لباس، جنس پارچه، برند لباس و همینطور مزونی که قصد خرید از آن را دارید در قیمت نهایی لباس عروس موثر اند.

اکر از قبل بودجه خود را معین کنید میتوانید دایره جستجوی خود را محدودتر کنید در این صورت هنگام خرید خیلی از مدل ها، برند ها و مزون ها حذف خواهند شد، اینکار به افزایش سرعت و کیفیت انتخاب شما کمک زیادی میکند.

نکته دیگری که در تعیین بودجه لباس عروس اهمیت دارد این است که مشخص کنید چه کسی قرار است هزینه لباس عروس را بپردازد این نکته در بودجه بندی عروسی بسیار حائز اهمیت است.

  • جستجو را از مزون های ارزان شروع کنید.

جذابترین و بهترین لباس عروس را با توجه به این 10 فاکتور انتخاب کنید!

برای کاهش هزینه های عروسی میتوانید جست و جو برای لباس عروس مدنظر خود از مزون های قیمت مناسب تر شروع کنید برای اینکار میتوانید قبل از مراجعه حضوری به مزون های مورد نظر ، تماس بگیرید و در مورد حداقل و حداکثر قیمت ها سوال بپرسید.

  • مد مدنظر خود را انتخاب کنید.

بهتر است قبل از مراجعه به مزون عروس برای پرو و خرید لباس عروس مدل مورد نظر خود را با جست و جو در اینترنت و دیدن مدل های جدید لباس عروس انتخاب کنید چراکه اولین سوالی که با ورود به مزون عروس از شما میشود این است که چه مدلی مد نظرتان است.

همچنین اگر ویژگی خاصی مدنظرتان است که دوست دارید حتما لباس عروستان آن ویژگی را داشته باشد مثلا دنباله دار باشد براق باشد و... را حتما قبل از رفتن به مزون عروس تعیین کنید.

  • انتخاب و خرید لباس عروس را به دقیقه ۹۰ موکول نکنید!

قطعا مراجعه به مزون های مختلف ، دیدن لباس عروس و پرو چند لباس عروس زمان بر خواهد بود و حتی ممکن است در اولین مراجعه به مزون ها مدل مورد نظر خود را پیدا نکنید پس اهمیت دارد که فرایند انتخاب و خرید لباس عروس را حداقل از ۱ ماه قبل از عروسی آغاز کنید تا فرصت کافی برای جست و جو و انتخاب بهترین لباس عروس داشته باشید.

  • مدل های ترند را دریابید.

جذابترین و بهترین لباس عروس را با توجه به این 10 فاکتور انتخاب کنید!

این مورد کاملا سلیقه ای است برخی عروس خانم ها اصلا کاری به مد و ترند های روز ندارند و به دنبال لباسی هستند که بیشتر باب سلیقه‌شان باشد از طرفی دیگر برخی عروس خانم ها طرفداران سفت و سخت مد روز هستند و دوست دارند لباس عروسی را بر تن کنند که مطابق با جدیدترین ترند های روز دنیا باشد پس اگر این مورد برایتان اهمیت دارد باید تحقیق کنید و جدیدترین لباس های عرضه شده در فشن شوها را بررسی کنید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که برای داشتن یک لباس عروس ترندی به چه مدلی نیاز دارید.

  • راحتی لباس را نیز در نظر بگیرید.

در هنگام انتخاب لباس عروس فقط به زیبایی ظاهری و مدل آن را توجه نکنید بلکه یکی از اصول مهم در انتخاب بهترین لباس عروس این است که عروس در آن لباس احساس راحتی داشته باشد چراکه مراسم شما ساعت ها طول میکشد پس باید لباسی را انتخاب کنید که شما را خسته نکند به راحتی بتوانید با آن لباس در سالن بچرخید، برقصید و به خوش آمدگویی و خوش و بش با مهمانان بپردازید همچنین راحتی لباس عروس موجب می‌شود که او در عکس‌ ها و فیلم‌ ها، شاداب‌ تر و زیباتر جلوه کند.

  • لباس عروس باید با اکسسوری هایتان تناسب داشته باشد.

جذابترین و بهترین لباس عروس را با توجه به این 10 فاکتور انتخاب کنید!

تناسب اکسسوری ها با لباس عروس به زیبایی شما در مراسم عروسی می افزاید، اگر لباس عروس شما ساده و کلاسیک است با استفاده از تاج، کلاه و زیورآلات زیبا می توانید آن را زیباتر و باشکوه تر جلوه دهید و در صورتی که لباس شما مدرن و امروزی است از زیور آلات ساده تر و کم حجم تر استفاده کنید، توجه داشته باشد که رنگ اکسسوری ها با رنگ لباستان هماهنگی داشته باشد اگر لباس عروس شما سفید است با جواهرات نقره ای یا طلای سفید آن را ست کنید.

سخن آخر

از آنجایی که لباس عروس یکی از مهمترین قسمت های مراسم عروسی است و نقش اساسی در زیبایی استایل عروس دارد باید این انتخاب با وسواس و توجه به نکات و فاکتور های مهمی انجام شود ما در این مقاله سعی کردیم مهمترین اصول و فاکتور های انتخاب بهترین لباس عروس را برای شما عزیزان شرح دهیم تا نو عروس با توجه به این نکات مهم لباسی زیبا و برازنده بر تن کند و به جذابیت مراسم عروسی خود بیفزاید. با سپاس از همراهی شما..



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز