بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
خانم ها در جذب پسر و مرد مورد علاقه شان 10 اشتباه رایج دارند! در ادامه به توضیح این اشتباهات پرداخته ایم.

مهمترین اشتباهات دختران در جذب پسر مورد علاقه‌شان

زنان و دختران هنگامی که میخواهند سیاست هایی را برای جذب پسر مورد علاقه شان به کار ببرند مرتکب اشتباهاتی میشوند ما در ادامه این مقاله از سایت سوربان ۱۰ اشتباه رایج دختران در جذب پسر مورد علاقه‌شان را برای شما توضیح داده ایم تا انتها همراه ما باشید.

10 اشتباه مضحک دختران در جذب پسر مورد علاقه‌شان

10 اشتباه رایج دختران در جذب پسران

۱. آرایش خیلی غلیظ

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که دختران و خانم ها برای جذب پسر و مرد مورد علاقه شان انجام میدهند این است که جتی در مواقعی که لزومی ندارد هم بیش از حد آرایش میکنند.

۲. دیر رسیدن به قرار های ملاقات

برخی از خانم ها هستند که فکر میکنند اگر در قرار ملاقاتی که با پارتنر خود دارند خود را دیر بدسانند باعث جذب و او و سخت به دست آمدن آنها میشود در صورتی که کاملا اشتباه فکر میکنند.

سعی کنید دقیق باشید و به او نشان دهید که او و زمان او برایتان اهمیت دارد.

10 اشتباه مضحک دختران در جذب پسر مورد علاقه‌شان

۳. تظاهر کردن به چیزی که نیستید.

مردان معمولا جذب خانم هایی میشوند که اصیل اند و فقط برای خوشامد دیگران تظاهر به چیزی که نیستند نمیکنند یک مرد شما را به خاطر شخصیت شگفت انگیزی که دارید دوست دارد نه به خاطر چیزی که نیستید و فقط وانمود به آن میکنید.

۴. کوتاه آمدن از خواسته ها، معیار ها و عقاید خود

برخی از خانم ها برای اینکه زودتر ازدواج کنند و تشکیل زندگی بدهند ممکن است از معیار ها و خواسته های خود صرف نظر کنند و کوتاه بیایند اما یادتان باشد نا امیدی و عجول بودن فقط منجر به گرفتن تصمیم های اشتباه میشود.

۵. عدم درک صحیح مردان

زنانی که درک صحیحی از شخصیت و روحیات مردان ندارند و دائما در حال غر زدن و انتقاد کردن از همسر یا پارتنر خود هستند تنها باعث دور تر شدن خود از مرد مورد علاقه شان می ‎شوند و این مورد نیز یکی از اشتباهات رایج دختران در جذب پسران است.

10 اشتباه مضحک دختران در جذب پسر مورد علاقه‌شان

۶. داشتن روحیه مردانه

خیلی از زنانی که معمولا افراد بسیار موفقی در زندگی شخصی خود هستند دارای روحیه ای متکی به خود اند ، به شکلی که یک مرد با نگاه کردن به آن ها هیچ نقشی کامل کننده ای برای خود نخواهد یافت و بنابراین بهتر است علاوه بر تلاش برای داشتن یک زندگی موفق و هدفمند ، داشتن خصوصیات زنانه شامل ظرافت و زنانگی را فراموش نکنید.

۷. منفی بافی بیش از حد

خانم هایی که اعتماد به نفس پایینی دارند تصور میکنند کسی به آنها علاقمند نیست این افراد به جای تمرکز بر روی نقاط مثبت دائما در حال منفی بافی هستند.

این افراد باید بدانند که تفکرات و ت۱ورات منفی تا چه اندازه خطرناک اند و روی زندگیشان تاثیر منفی میگذارد بنابراین بتید با اعتماد به نفس بالا در جذب افراد به خود کمک کنند.

۸. زیادی خودشیفته بودن

در مقابل خانم هایی که اعتماد به نفس ضعیفی دارند خانم هایی هستند که تحت هر شرایطی از طرف مقابل طلبکار می باشند و قدردان هیچ محبتی نیستند. این خانم ها معمولا در هر شرایطی ناراضی بوده و خواستار چیز های بیشتری هستند و مردان از این گونه خانم ها فراری اند.

10 اشتباه مضحک دختران در جذب پسر مورد علاقه‌شان

۹. احساساتی بودن بیش از حد

مردان موجودات نسبتا ساده ای هستند که از طریق عقل و منطق خود به دنیا نگاه می ‎کنند. آن ها دوست دارند با حل مشکلات و آسان کردن امور، ارزش خود را اثبات کنند و به همین دلیل است که مردان خیلی زود از احساسات خسته می ‎شوند و بنابراین از ابراز احساسات زیاد به مرد مورد علاقه خود خودداری کنید.

۱۰. تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل

برخی خانم ها دائما در حال تلاش برای تغییر دادن مرد مورد علاقه خود هستند از ظاهر گرفته تا عادات و رفتار های مختلف مرد مورد علاقه خود را دوست دارند تغییر بدهند چنین رفتاری در خوشبینانه ترین حالت نیز توهین به شخص مقابل به حساب می‎ آیند و باعث دور شدن و سردی مرد مورد نظر می ‎شود.

کلام آخر

خانم ها هنگام تلاش برای جذب مرد مورد علاقه ممکن است مرتکب برخی اشتباهات شوند که این اشتباهات کم نیستند! اما شاید ندانند این رفتار آنها چه نتیجه ای دارد و به جای جذب مرد مورد علاقه خود دارند او را از خود دور و دور تر میکنند ما در این مقاله سعی کردیم مهمترین اشتباهات دختران در جذب پسر مورد علاقه شان را برای شما تشریح کنیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان