بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
دختری که این 10 سیاست را بلد باشد جذاب و دست نیافتنی خواهد شد! قطعا شما نیز شنیده اید که دست نیافتنی بودن برای یک مرد باعث جذابیت زنان می شود.

سیاست های دختران برای سخت به دست آمدن

قطعا بارها شنیده اید که برای جذب و عاشق کردن یک مرد باید برای او دست نیافتنی باشید اما آیا میدانید منظور از دست نیافتنی بودن برای مردان چیست؟ و چگونه میتوان یک دختر دست نیافتنی بود؟ آیا باید از او فاصله بگیرید و به او بی محلی کنید؟ آیا باید ابراز علاقه های او را بی پاسخ بگذارید و او را تشنه بگذارید؟

اگر پاسخ این سوالات را نمیدانید و به دنبال معنای واقعی دست نیافتنی بودن برای مردان میگردید و نمیدانید چطور میتوان یک دختر دست نیافتنی بود از شما دعوت میکنیم در ادامه این مقاله همراه سوربان باشید چراکه قصد داریم در این مقاله در مورد این موضوع به طور مفصل صحبت کنیم و ابتدا معنی رست نیافتنی بودن را برایتان شرح دهیم سپس  سیاست هایی دخترانه را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌ های یک دختر دست نیافتنی را در خود تقویت کنید.

10 سیاست دختران برای سخت به دست آمدن که معجزه میکند!

منظور از دست نیافتنی بودن برای مردان چیست؟

منظور از دست‌ نیافتنی بودن در واقع ارزشمند بودن شماست. همه آدم ها از جمله شما به خودی خود ارزشمند هستند اما گاها این ارزشمندی را فراموش می‌کنید یا نمی‌توانید آن را به دیگران نشان بدهید. در واقع دست‌ نیافتنی بودن برای یک مرد یعنی به او نشان دهید که چقدر ارزشمندید و خودتان هم به این موضوع واقف هستید.

همه افراد به دنبال به دست آوردن چیزهای ارزشمند هستند. طبیعی است که در یک رابطه نیز به دنبال فرد ارزشمندی برای خود باشند. وقتی مردی، زنی را ارزشمند بداند، برای به دست آوردنش زحمت بیشتری می‌کشد زیرا داشتن یک شریک عاطفی ارزشمند به او احساس خاص بودن می‌دهد. موضوعی که برای هرکسی به ویژه مردان جذاب است. در واقع شما باید با ارزشمندی و دست‌نیافتنی بودن خود، مرد مورد علاقه‌تان را به چالش بکشید. اما سوال اصلی این است که چطور؟

با ما در ادامه همراه شوید تا به این سوال پاسخ دهیم و سیاست هایی برای دست نیافتنی بودن را به شما آموزش دهیم.

سیاست های دخهرانi برای دست نیافتنی بودن

10 سیاست دختران برای سخت به دست آمدن که معجزه میکند!

  • خودِ خودتان باشید

وقتی شما دائم در حال نقش بازی کردن یا شبیه کردن خود به دیگران باشید این موضوع را به طرف مقابل خود میفهمانید که به اندازه کافی خود را قبول ندارید شما باید در رابطه عاطفی صداقت داشته باشید و خود واقعیتان را به نمایش بگذارید.

مخفی کردن جزئیاتی درباره خودتان در مدت زمان طولانی امکان‌پذیر نیست و رفته‌ رفته از خود فردی بی اعتماد به نفس به طرف مقابل‌تان ارائه می‌دهید.

  • احساستان را مخفی نکنید

یکی از باور های غلط رایج بین خانم ها این است که اگر احساساتشان را مخفی کنند جذاب به نظر میرسند ، سعی نکنید احساساتتان را مخفی کنید اگر ابراز احساس و علاقه را به شیوه صحیح متعادل پیش ببرید دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

همچنین اگر از رفتاری از طرف مقابل‌تان ناراحتتان میکند به طور واضح به او بگویید و احساس ناخوشایندتان را ابراز کنید. فکر نکنید اگر ناراحتی‌ هایتان را بروز دهید او دلزده می‌شود. شما با این کار به او نشان می‌دهید که برای احساساتان ارزش قائلید . ضمن اینکه باید بدانید ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها را نمی‌توان مدت زیادی مخفی کرد.

  • هدف داشته باشید.

یکی دیگر از تکنیک های دست نیافتنی بودن برای دختران این است که اهداف و مسیر خود را در زندگی مشخص کنند و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی و تلاش کنند.

هدفمند بودن در زندگی یعنی اینکه شما میدانید چه چیزی از زندگی میخواهید این موضوع هم در انتخاب یک فرد متناسب با اهدافتان به شما کمک خواهد کرد هم اینکه  ارزشمندی شما و اهدافتان را برای طرف مقابل مشخص میکند.

  • اعتماد به نفس را در خود تقویت کنید

10 سیاست دختران برای سخت به دست آمدن که معجزه میکند!

میتوان گفت مهمترین ملاکی که یک دختر را دست نیافتنی میکند اعتماد به نفس و عزت نفس بالای اوست مخصوصا در دیدار های اولیه اعتماد به نفس میتواند کلید جذابیت و دست نیافتنی بودن شما باشد.

یک شخص با اعتماد به نفس می‌تواند در همه مراحل زندگی، از جمله رابطه عاطفی، بسیار موفق‌تر عمل کند. یک دختر با اعتماد به نفس جذابیت خیلی بیشتری برای مردان دارد.

  • مرز ها و استاندارد های خود را مشخص و حفظ کنید.

هر کسی برای یک رابطه خوب، استانداردهایی در ذهن خود دارد و بارها و بارها به این موضوع فکر کرده است. افرادی که استانداردهای بالاتری برای رابطه و طرف مقابل‌شان دارند، افراد جذاب‌تری به نظر می‌رسند، چراکه خود را لایق یک رابطه خوب می‌دانند. البته که این استانداردها فقط نباید در کلام شما باشد و باید آن را در عمل هم نشان دهید.

  • در همان ابتدای رابطه او را اولویت اولتان قرار ندهید.

اکثر افراد وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان چند هفته اول رابطه، او را به یکی از بالاترین اولویت‌های زندگی خود، حتی بالاتر از دوستان، خانواده، تناسب اندام، حرفه خود و... تبدیل می‌کنند.

این کار بسیار اشتباه است، چرا که شما با اینکار به او می‌گویید در زندگی‌تان چیزی مهمتر از او وجود ندارد. اشتباه نکنید، معلوم است که در یک رابطه موفق، شریک عاطفی‌تان باید از اولویت‌های مهم شما باشد، اما این اتفاق باید تدریجی و در صورت تناسب او با معیارهای شما رخ دهد. در واقع او برای اینکه اولویت مهم زندگی‌تان شود، باید خودش را به شما اثبات کند.

  • به سلامتی خود اهمیت بدهید

کسی که خود را ارزشمند بداند به سلامتی خود اهمیت ویژه ای میدهد اهمیت دادن به تغذیه، سلامت و زیبایی پوست و مو، برنامه های ورزشی و سلامت روان از جمله این موارد هستند.

در قرار هایی که با شریک عاطفیتان دارید به ملاک ها و استاندارد هایی که در این موارد برای خود تعیین کردید پایبند بمانید.

  • ترس از دست دادنتان را داشته باشد

10 سیاست دختران برای سخت به دست آمدن که معجزه میکند!

یک مرد باید بداند که هر چقدر دختر مورد علاقه‌اش متعهد بوده و به او علاقه‌مند باشد، هنوز هم دلایلی وجود دارد که ممکن است او را از دست بدهد. این مسئله ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای داشتن جذابیت طولانی مدت لازم است! فرد مورد نظر شما باید احساس کند و به این نتیجه برسد که اگر نتواند برای مثال احترام شما را حفظ کرده و به خواسته‌هایتان توجه کند، به یقین و با قدرت ترکش خواهید کرد.

یک دختر دست نیافتی همیشه رابطه و وفاداری خود را از بالاترین حد حفظ می‌کند، اما هرگز آنقدر زیاده‌ روی نمی‌کند که احترام خود را از بین ببرد. رعایت این مورد حتی در نزدیک‌ترین رابطه‌ها نیز باعث ایجاد فضایی سالم می‌شود و حس دست نیافتنی بودن و جذابیت را حفظ می‌کند.

  • زنانگی و رفتار زنانه را فراموش نکنید

همانطور که رفتار مردانه برای خانم ها جذاب است خانومانه رفتار کردن و حفظ زنانگی خانم ها نیز برای آقایان جذاب است.

کلام آخر

10 سیاست دختران برای سخت به دست آمدن که معجزه میکند!

نکاتی که در این مقاله مطرح شد تکنیک هایی برای دست نیافتنی بودن دختران بود اما باید بدانید که نباید در دست نیافتنی بودن زیاده روی کنید! یادتان نرود هدف شما از دست نیافتنی بودن ایجاد علاقه و جذب طرف مقابل است اما گاهی زیاده‌روی در اینکه خود را فردی خاص و دست‌نیافتنی نشان دهید باعث می‌شود رابطه یا طرف مقابل را از دست دهید.

مثلا برخی افراد برای اینکه نشان دهند به سادگی به دست نمی‌آیند، سعی می‌کنند لباس‌های گران‌ قیمت بپوشند یا روی ظاهرشان بیش از حد تمرکز می‌کنند، و در این صورت ممکن است فرد مورد علاقه‌تان فکر کند نمی‌تواند نیازهای شما را تامین کند و بنابراین از شما فاصله بگیرد.

حقیقت ماجرا این است که مردان مجذوب چیزی خواهند شد که بدانند بعد از تلاش کردن می‌توانند آن را بدست آورند. دست نیافتنی بودن به معنای تبدیل شدن به زنی که فقط بر روی اولویت‌ های شخصی خود سرمایه گذاری می‌کند نیست.

باید مراقب باشید وارد حوزه “به شدت مستقل بودن” و “به هیچ مردی نیاز نداشتن” نشوید، زیرا گاهی آنقدر دست‌ نیافتنی می‌شوید که مردان حتی جرات تلاش کردن را به خود نمی‌دهند. در این صورت همچنان برای طرف مقابل‌تان جذاب خواهید بود اما او شما را بسیار بالاتر از سطح خود می‌بیند و ترجیح می‌دهد برای به دست آوردن یا حفظ شما تلاشی نکند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز