بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
پسری که به دروغ میگوید قصدش ازدواج است این ۱۴ نشانه را دارد مراقب باشید!

نشانه های پسری که قصدش از رابطه ازدواج نیست

شناخت نشانه های پسری که به دروغ میگوید قصد ازدواج دارد برای دخترانی که با کسی در رابطه هستند و به امید یک رابطه بلند مدت و سرانجام دار هستند بسیار مهم است.

ازدواج یک امر بسیار مهم است اینکار تعهد نهایی است اما واقعیتی که وجود دارد این است که قرار نیست همه روابط عاطفی ها به ازدواج ختم شوند! اگر می خواهید ازدواج کنید، می تواند فاجعه بار باشد که پس از مدتی متوجه شوید مردی که دوستش دارید، همان چیزی را نمی خواهد که شما می خواهید. شاید او هرگز نمی خواهد ازدواج کند، یا شاید او فقط نمی خواهد با شما ازدواج کند. دانستن نشانه های پسری که قصدش ازدواج نیست میتواند به شما کمک کند تا احساسات خود را در رابطه ای که آینده آن با خواسته شما هماهنگ نیست، صرف نکنید.

ما در این مقاله از سایت سوربان میخواهیم این نشانه های مهم را برایتان شرح دهیم پس برای دانستن نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد تا انتها همراه ما باشید.

14 نشانه پسری که به دروغ میگه قصدش ازدواجه!

نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد

۱. دوست ندارد در مورد ازدواج صحبت کند.

از مهمترین نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد، این است که او بحث های مربوط به ازدواج را تغییر میدهد یا فقط در این باره شوخی میکند. این که شما نمی دانید او دقیقا در چه نقطه ای ایستاده است، یک پرچم قرمز در رابطه شما است.

۲. صحبت در مورد ازدواج او را عصبی میکند.

وقتی موضوع ازدواج یا تعهد مطرح می شود ، او عصبانی ، دفاعی و ناراحت می شود. ریشه آن احتمالاً احساس گناهی است که او تجربه می کند. پسری که قصد ازدواج ندارد، آگاهانه یا ناآگاهانه می داند که نمی خواهد با شما ازدواج کند، اما همچنین نمی خواهد شما را ترک کند. و این مسئله منجر به عصبانیت و ناامیدی به عنوان یکی از نشانه های مردی که قصد ازدواج ندارد، خواهد شد.

۳. تمایلی به رسمی تر کردن رابطه نشان نمیدهد.

از نشانه های پسری که به دروغ میگوید قصدش ازدواج است ، می توان به عدم تمایل او به رسمی کردن رابطه اشاره کرد. حتی زمانی که آمادگی ازدواج را ندارد، این شخص رابطه را به مراحل بعدی تر و جدی تر هدایت نخواهد کرد و شما همیشه برای او یک دوست دختر باقی خواهید ماند.

۴. اعتقادی به ازدواج ندارد.

14 نشانه پسری که به دروغ میگه قصدش ازدواجه!

یکی از نشانه های پسری که قصدش ازدواج نیست ، این است که او ادعا می کند که ازدواج فقط یک کاغذ است. یا ازدواج هیچ خوبی و مزیتی ندارد. اگر او می گوید که به ازدواج اعتقاد ندارد ، خودتان را گول نزنید. او واقعا اعتقاد ندارد و شما نمی توانید این حقیقت را تغییر دهید.

۵. شما را به خانواده خود معرفی نمیکند.

اگر با خانواده او آشنا نشده اید، این یک پرچم بزرگ قرمز و از مهمترین نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد، است. زمانی که شما خانواده او را ندیده اید، یا چندباری دیده اید اما هیچ شناختی نسبت به آنها ندارید، باید باور کنید که او نسبت به شما سرمایه گذاری طولانی مدت، به معنای ازدواج را ندارد.

۶. مسئولیت پذیر نیست.

اگر او هنگام بروز مسئله به طور کامل خاموش می شود، یا همیشه شما را مقصر می داند، این یک علامت بزرگ است که او آماده ازدواج نیست، مسئولیت تلاش کردن برای  رابطه را بر عهده نمی گیرد و به وضوح نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد، را به شما نشان می دهد.

۷. برنامه های آینده شما را بی اهمیت میداند.

شما تصمیمات خود را با او در میان می گذارید و او اهمیتی نمی دهد یا به طور کلی، اهداف دیگری برای آینده خود دارد.  او اهمیتی نمی دهد زیرا می داند که تحت تأثیر تصمیمات شما قرار نخواهد گرفت، زیرا شما کسی نیستید که او را به عنوان شریک طولانی مدت می بینید.

همچنین از نشانه های پسری که قصدش ازدواج نیست، این است که او در مورد برنامه های آینده خود با شما صحبت نمی کند، یا اگر این کار را انجام دهد ، به نظر نمی رسد که شما را در این آینده در نظر گرفته باشد.

۸. در این رابطه احساس ناامنی و نا امیدی دارید.

14 نشانه پسری که به دروغ میگه قصدش ازدواجه!

اگر احساس نیازمندی، ناامنی و ناامیدی می کنید، این نشانه بزرگی است که در یک رابطه ناپایدار قرار دارید و با کمی توجه، بسیاری از مشخصات پسری که قصد ازدواج ندارد را در شخصی که دوستش دارید، می بینید!

شما هرگز نباید التماس کنید و بخواهید که او به شما متعد شود. هنگامی که مرد شما، تمام عمر خود را کنار شما تصور کند، او مشتاقانه و با خوشحالی خود را به شما متعهد می کند. او هر کاری که لازم باشد، انجام خواهد داد.

۹. نسبت به زوج های متاهل دید منفی دارد.

او واقعاً نسبت به افراد متاهل احساس بدی دارد. فکر می کند زندگی آن ها کسل کننده و تاریک است. وقتی یکی از دوستانش ازدواج می کند، احساس ترحم می کند نه شادی. اگر او ازدواج را به عنوان زندگی در زندان با احتمال طلاق می بیند، نشانه های مردی که قصد ازدواج ندارد را به شما نشان می دهد.

۱۰. در فضای مجازی نامی از شما نمیبرد.

اگر در یک رابطه جدی هستید اما او هرگز در پست های رسانه های اجتماعی ، فیس بوک و اینستاگرام او، نامی از شما برده نشده است، این موضوع یکی از واضح ترین نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد، می باشد.

۱۱. دروغگو و کنترلگر است.

14 نشانه پسری که به دروغ میگه قصدش ازدواجه!

اگر در رابطه ای هستید که طرفتان همیشه به نظر می رسد به شما دروغ می گوید او یک مرد ترسو است. وقتی او به هیچ وجه در مورد زندگی خود صادق نیست، درست ترین کار برای شما توقف دادن رابطه است.

پسری که مدام شما را کنترل میکند نیز به احتنال زیاد نمیتواند به خودش اعتماد کند و این یکی از نشانه های بارز پسری است که قصدش رابطه جدی و ازدواج نیست.

۱۲. نسبت به شما حسادت شدید دارد.

وقتی دوست پسر شما نسبت به شما حسادت شدید دارد، به شما نشان می دهد که نمی تواند به شما اعتماد کند و از پیشرفت شما خوشحال نمی شود. مقدار کمی حسادت، سالم است، اما وقتی از آن خط عبور می کنید، می تواند کاملاً خطرناک باشد. اگر او به طور مداوم شما را به خیانت با هر مردی متهم می کند، این یکی از محکم ترین نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد، می باشد. شما سزاوار اعتماد کردن هستید.

۱۳. اولویت اول او نیستید.

یکی از نشانه های محکم پسری که قصدش ازدواج نیست این است که شما اولویت اول و اصلی او نیستید در یک رابطه واقعی، او باید با شما به عنوان اولویت اصلی خود رفتار کند. شما به هیچ وجه نباید گزینه های بعدی باشید. این بدان معناست که او باید خواسته ها و نیازها های شما را در نظر بگیرد و تمام تلاش خود را برای تحقق آنها انجام دهد.

اولویت اول بودن بدین معنا نیست که او باید تمام زندگی خود را در اختیار شما بگذارد، زمان هایی هست که همه ما در زمینه کاری یا تحصیلی خود نیاز به اولویت قرار دادن هستیم، اما تلاش ها و رفتارهای او به گونه ای است که به شما توجه می کند و برای خوشحال بودن شما تلاش خواهد کرد.

۱۴. همیشه شما را بدون عنوان معرفی میکند.

14 نشانه پسری که به دروغ میگه قصدش ازدواجه!

اگر او شما را با نام معرفی کند و به نقش شما در زندگی اش هیچ اشاره ای نکند، می تواند نشانه ای باشد که هنوز به فکر آینده با شما نیست.

کلام آخر

پسری که شما را برای ازدواج و زندگی مشتزک بخواهد قطعا با رفتار و اعمال خود این قصدش را نشان میدهد از آنطرف هم پسری که به دروغ میگوید قصدش ازدواج است نیز نشانه ها و مشخصاتی دارد شما با شناخت نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد خواهید توانست به راحتی این موضوع را تشخیص دهید ما در این مقاله به توضیح و تشریح نشانه های پسری که قصدش ازدواج نیست پرداختیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز